Karl66 schreef: ↑04 jul 2017 11:51
. Niet als gevolg van een leuk koppie van een renster zonder palmares, maar door de prestaties van de toppers. En dat is op langere termijn de enige manier om structureel aandacht te genereren. Kijk maar naar elke andere vrouwensport met veel aandacht. Dat is altijd het gevolg van prestaties en daar zijn leuke koppies echt bijzaak.
Beetje een kip-ei verhaal natuurlijk....
Handbal dames, nog zo iets, zitten ook een paar leuke koppies tussen, Die dames worden toch wat meer uitgelicht dan de rest. Net als de keepster Tess Wester, guitige kop en is ook in RTL late night verschenen. Die trekken
aandacht, van de rest weet ik eigenlijk niet eens hoe ze heten.
En ook nog eens die Estevana die nu een kleine heeft met die ene voetballer.
Sommige damesteams zie je het trouwens ook zelf doen, die gebruiken het gewoon openlijk, verschijnen er ineens kalenders waar ze half naakt op staan en zo. Allemaal om aandacht te trekken.
ik denk dat er een soort wisselwerking is. Als niet wielrenner interesseert het je niks wat die wielrenners allemaal uit vreten.
verschijnt er nu zo'n figuur als Puck, dan valt dat ineens op bij de massa.
Meer aandacht in de media, meer aandacht voor het (dames) wielrennen in het algemeen en uiteindelijk is de hele dames-wielren-gemeenschap er mee gebaat.
Wielrenfans die hier op het forum zitten kijken meer naar de daadwerkelijke prestaties die een figuur als Puck nu presteert, de massa interesseert dat geen reet.... ze ziet er leuk uit dat is wat er (nu) opvalt bij de massa.
Dus ik denk dat we nu niet moeten gaan klagen over de prestaties van Puck op wielergebied, maar juichen voor de aandacht die zij genereert.