Tour 2017
- Infinito GB
- Forum-lid
Idd wel een beetje terecht. Maar daarmee worden alle foute acties van Cav in het verleden, en de beslissingen destijds om hem niet te dq'en gelijk onterecht en ongeloofwaardig. Als je als jury streng wilt zijn , prima. Maar dan wel voor iedereen.
-
- Forum-lid
Ik geloof dat de jury niet elk jaar hetzelfde is.Infinito GB schreef: ↑04 jul 2017 20:25 Idd wel een beetje terecht. Maar daarmee worden alle foute acties van Cav in het verleden, en de beslissingen destijds om hem niet te dq'en gelijk onterecht en ongeloofwaardig. Als je als jury streng wilt zijn , prima. Maar dan wel voor iedereen.
Maak joe woar
Die elleboogstoot zie ik niet echt. Cav probeert met een kamikaze actie Sagan aan de kant te duwen. Om zijn balans te behouden kan Sagan alleen nog zijn elleboog uitsteken. Met een hoop fantasie kun je nog stellen dat Sagan van zijn lijn wijkt maar in werkelijkheid rijdt de hele groep van links naar rechts op de weg en is Cav degene die de pech heeft dat er voor hem geen plaats meer is.
Campagnolo Ultra Dork
-
- Forum-lid HC
Cav gaat gewoon achter demare aan. Maar heel de bubs komt steeds verder naar binnen en snijd de pas af voor cav. Ik denk eerder dat het een vervelende samenloop van omstandigheden is. Het is nu niet echt dat sagan aan de linkerkant veel ruimte had, En ook cav kon niet veel doen, ze kwamen erg snel naar rechts.
-
- Forum-lid HC
In slow motion lijkt het wel degelijk een bewuste kwak van Sagan.
https://www.youtube.com/watch?v=mgwZsxukSL8
https://www.youtube.com/watch?v=mgwZsxukSL8
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
-
- Forum-lid HC
Het is gewoon lastig inderdaad. Misschien heeft hij hem helemaal nooit gezien. Hij gaat voor Demare zijn wiel, misschien iets te wild. Maar ik geloof niet echt dat hij bewust cav de hekken in duwt.
Toch grappig dat mensen totaal iets anders "zien" bij exact dezelfde beelden. De één ziet een elleboogstoot die echt niet kan, de ander een "kamikazeactie om Sagan aan de kant te duwen".
Als je nu even de schuldvraag helemaal los laat en er vanuit gaat dat niemand bewust iets fout deed, kun je dan stellen dat de hele groep naar de hekken uitweek en Cav in de knel kwam te zitten? En dus viel?
Als je nu even de schuldvraag helemaal los laat en er vanuit gaat dat niemand bewust iets fout deed, kun je dan stellen dat de hele groep naar de hekken uitweek en Cav in de knel kwam te zitten? En dus viel?
Demare komt aan de rechterkant onder Sagan door, Sagan gooit in reactie de deur dicht. Helaas zat Cav in het wiel van Demare en wordt de hekken in gereden. Uitsluiting is dan geen rare straf en als het Bouhanni of Cav was geweest had iedereen het terecht gevonden.
Als ze nu deze lijn een jaar lang volhouden, dan wordt het sprinten een stuk veiliger. Helaas zullen ze bij de volgende beslissing wel weer voor een gevalletje van met de mantel der liefde bedekken kiezen.
Als ze nu deze lijn een jaar lang volhouden, dan wordt het sprinten een stuk veiliger. Helaas zullen ze bij de volgende beslissing wel weer voor een gevalletje van met de mantel der liefde bedekken kiezen.
Fietsen is gezond, dus eet meer fiets
Lazert Cav niet tegen Sagan aan en drukt die zijn elleboog naar buiten om in evenwicht te blijven?
Cav lijkt al bezig te zijn met vallen voor moment van elleboogstoot...
(of leunt iig flink tegen Sagan aan)
Trouwens, "elleboogstoot": met zo een duwtje zoals Sagan met zijn elleboog naar buiten maakt kun je volgens mij niet zo gek veel kracht zetten, heel wat anders dan opzij danwel naar achter hoeken imho
Cav lijkt al bezig te zijn met vallen voor moment van elleboogstoot...
(of leunt iig flink tegen Sagan aan)
Trouwens, "elleboogstoot": met zo een duwtje zoals Sagan met zijn elleboog naar buiten maakt kun je volgens mij niet zo gek veel kracht zetten, heel wat anders dan opzij danwel naar achter hoeken imho
Laatst gewijzigd door RKN op 04 jul 2017 21:57, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Forum-lid HC
Jammer genoeg terecht. Wel in 1 klap 2 smaakmakers uit de tour.
Overigens zoekt Cav het wel op door bovenop Sagan te gaan leunen op een gaatje waar hij toch nooit langs komt. Het is niet echt een bewussie van Sagan die vooral verdedigend rijdt.
Overigens dook Gaviria in de Giro ook door zo'n onmogelijk gaatje en toen ging het wel goed. Eén van de mooiste sprint finishes die ik ooit gezien heb.
Overigens zoekt Cav het wel op door bovenop Sagan te gaan leunen op een gaatje waar hij toch nooit langs komt. Het is niet echt een bewussie van Sagan die vooral verdedigend rijdt.
Overigens dook Gaviria in de Giro ook door zo'n onmogelijk gaatje en toen ging het wel goed. Eén van de mooiste sprint finishes die ik ooit gezien heb.
Laatst gewijzigd door DeletedUser02 op 04 jul 2017 22:11, 1 keer totaal gewijzigd.