Tour 2017
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Inderdaad, echter de beslissingen van de jury in andere wedstrijden scheppen wel een soort referentiekader. Deze beslissing past daar niet echt in voor mijn gevoel. Vreemd ook dat de jury te beïnvloeden is door mensen die direct na de wedstrijd het juryhok in kunnen lopen en hun gekleurde zegje kunnen doen.Alles wat Cavendish in het verleden uitgehaald heeft doet er in deze natuurlijk niet toe.
Psychologisch gezien lijkt mij dit niet de juiste manier om tot een evenwichtige neutrale uitspraak te komen.
Precies, Sagan is ook uit balans en moet dat herstellen om zelf niet onderuit te gaan.
Dit is gewoon een race incident, kan gebeuren in een sprintje.
In de formule 1 hadden ze Cavendish de blauwe vlag gegeven ten teken dat hij ruimte moet maken voor de veel snellere Sagan.
Die Cavendish staat gewoon geparkeerd.
Dat hij hem geen elleboog stoot heeft gegeven kan ik wel inkomen.
Cav viel zo te zien door de bil van Sagan, de elleboog zit ruim voor Cav en is meer om de boel recht te houden. Maar hij gaat toch echt van zijn lijn af. Je kan ook niet zeggen dat hij echt geen ruimte meer had op links.
Heel jammer (ik ben een fan), maar terechte uitsluiting. De volgende keer gaat iemand echt in de prak.
Cav viel zo te zien door de bil van Sagan, de elleboog zit ruim voor Cav en is meer om de boel recht te houden. Maar hij gaat toch echt van zijn lijn af. Je kan ook niet zeggen dat hij echt geen ruimte meer had op links.
Heel jammer (ik ben een fan), maar terechte uitsluiting. De volgende keer gaat iemand echt in de prak.
-
- Forum-lid
Met wat voor snelheid rijden ze eigenlijk op dat moment in de sprint? 65 km/u of zo?
- Infinito GB
- Forum-lid
Cav morgen ook niet meer van start. Ergens hadden ze direct beide moeten diskwalificeren voor het feit dat ze beide meerdere renners in gevaar hebbben gebracht. Cav voor het kwakken, en Sagan voor het terugkwakken. Dan zou ik het wel een eerlijke beslissing hebben gevonden. Nu maakt het niet veel meer uit, maar toch.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik vind het gewoon niet passen in een reeks met andere incidenten die in het verleden in de sprint zijn gebeurd.
En ondanks dat het niet uit moet maken wat Cav in het verleden heeft gedaan is het wel typisch dat hij er vrijwel altijd mee weg kwam en nu Sagan niet.
Slechte beslissing!
En ondanks dat het niet uit moet maken wat Cav in het verleden heeft gedaan is het wel typisch dat hij er vrijwel altijd mee weg kwam en nu Sagan niet.
Slechte beslissing!
Less is bore
-
- Forum-lid
O hier zitten jullie te bekken over de Tour haha,had ik niet eens gezien.
Erg hé als je ouder word,dan worden de oogjes minder
Maar de meningen zijn weer zeer verdeeld,dus hou ik de mijne maar voor mezelf.
Ga de tour steeds minder interessant vinden.
Erg hé als je ouder word,dan worden de oogjes minder
Maar de meningen zijn weer zeer verdeeld,dus hou ik de mijne maar voor mezelf.
Ga de tour steeds minder interessant vinden.
Olympia Ikon ultegra 2015
Sparta R5T LTD 2019
Giant FASTROAD SL 1 2020
Sparta R5T LTD 2019
Giant FASTROAD SL 1 2020
-
- Forum-lid HC
Die elleboog van Sagan was daar voor de zekerheid dat Cav er echt niet langs zou komen, hij had nl een hogere snelheid dan Sagan.
Optelsom???
Die eerste valpartij was ook te wijten aan Sagan, die als een dolle door twee renners van FdJ heen dook en zo de rest ten val bracht......
Mijns inziens een terechte beslissing, voor Cav jammer maar een koekje van eigen deeg, vraag dat maar aan Tom Veelers!
Optelsom???
Die eerste valpartij was ook te wijten aan Sagan, die als een dolle door twee renners van FdJ heen dook en zo de rest ten val bracht......
Mijns inziens een terechte beslissing, voor Cav jammer maar een koekje van eigen deeg, vraag dat maar aan Tom Veelers!