Je moet met Chinese onderdelen een beetje geluk hebben, hou er rekening mee dat in het geval het fout zou gaan, wat wel eens gebeurt, je gespreksparner in deze heel ver weg zit.Seb79 schreef: ↑19 jun 2017 18:44...........
Bedankt voor je antwoorden! Klinkt positief. Ik heb ook al zitten kijken naar dat geïntegreerde stuur. Erg mooi. Maar je kunt er niks meer aan afstellen. Kon je je fietscomputer er nog wel fatsoenlijk op monteren?
Eigenlijk vind ik het frame ongespoten nog het mooiste maar het carbon is dan wel "onbeschermd". Zijn er mensen die bij het voorwiel bijvoorbeeld een transparante sticker plakken tegen steenslag of is dat een beetje onzin?
Een fietscomputer kan je normaal monteren met een speciaal voor dat stuur gemaakte frontmount, hou er rekening mee dat je een aanschaft met bevestigingsmogelijkheid voor deze mount.
Een transparante sticker? Waarom zou je, de carrosserie van je auto plak je toch ook niet af met een sticker.
Maar zoals Jaap al aangaf, ik merk in je vragen toch veel onzekerheid.
Weet dat je veel noname onderdelen ook rechtstreeks in Nederland/België kan aanschaffen met soms maar een heel kleine meerprijs. Dan heb je wel een gesprekspartner dichtbij.