Tour 2017
Die kopgroep gaat nooit stand houden. Een van de klassementsrenners gaat 'm pakken vandaag. In mijn tourpoule heb ik Porte staan als grootste kanshebber. Van mij mag het iedereen zijn behalve Froome. Hopelijk komt er zo wat spanning in. Al zal Froome slechts een handvol seconden verliezen als hij op z'n fiets blijft zitten.
-
- Forum-lid HC
Denk dat Froomey wel het geel gaat pakken vandaag. Porte vind ik tot dusver niet bijzonder rijden met z'n losse flodder in de 3e etappe.Joskovic schreef: ↑05 jul 2017 14:41 Die kopgroep gaat nooit stand houden. Een van de klassementsrenners gaat 'm pakken vandaag. In mijn tourpoule heb ik Porte staan als grootste kanshebber. Van mij mag het iedereen zijn behalve Froome. Hopelijk komt er zo wat spanning in. Al zal Froome slechts een handvol seconden verliezen als hij op z'n fiets blijft zitten.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Mag ik zeggen dat ik hoop op een lekke band voor Froome half verwege de PdbF?
Of dat de halve skytrain zich in puin rijdt? Geloof dat de aversie Discovery proporties aan begint te nemen bij mij.
Of dat de halve skytrain zich in puin rijdt? Geloof dat de aversie Discovery proporties aan begint te nemen bij mij.
Less is bore
- MarkVeenstra
- Forum-lid HC
Heeft Froome (of iemand anders) dan al wel bijzonder gereden?
Tijdritje in de super natte omstandigheden, zegt mij vooral dat froome de meeste risico's durfde te nemen en zeker niet slecht is (anders rijdt je niet zo hard), maar zegt mij niet dat de rest niet goed zou zijn eerlijk gezegd.
Tijdritje in de super natte omstandigheden, zegt mij vooral dat froome de meeste risico's durfde te nemen en zeker niet slecht is (anders rijdt je niet zo hard), maar zegt mij niet dat de rest niet goed zou zijn eerlijk gezegd.
WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013
Canyon Ultimate AL 2013
wie die klim al eens opgereden is weet dat vandaag Quintana wint
Waarom heeeft hier niemand nog vertrouwen in de klimcapaciteiten van Quintana?
En als het toch quintana niet is gok ik op Pinot die de klim als zijn broekzak kent (thuisrijder).
Waarom heeeft hier niemand nog vertrouwen in de klimcapaciteiten van Quintana?
En als het toch quintana niet is gok ik op Pinot die de klim als zijn broekzak kent (thuisrijder).
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord.
Ik hoop dat je geen geld hebt ingezet vandaag .
Porte vind ik even erg als Froome en dan misschien nog wel saaier. BMC heeft heel de dag US Postal/Sky gespeeld en staan gelukkig met lege handen.
Aru gun ik het wel. Mooie kleur fiets en een mooie kampioenstrui trouwens!
Porte vind ik even erg als Froome en dan misschien nog wel saaier. BMC heeft heel de dag US Postal/Sky gespeeld en staan gelukkig met lege handen.
Aru gun ik het wel. Mooie kleur fiets en een mooie kampioenstrui trouwens!
Campagnolo Ultra Dork
Alles nog goed verder?
Herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
-
- Forum-lid
De straf is nog aan de lichte kant als je het afzet tegen de exorbitante dopingstraffen. Dit soort overtredingen , wie het ook is , die heel vaak lichamelijk letsel bij collega's tot gevolg hebben dienen veel zwaarder gestraft te worden dan dopinggebruik. Dat laatste is niet meer dan een beetje vals spelen en wat mij betreft in de zelfde orde van vergrijpen hoort als aan de auto hangen of je bergop te laten duwen.Fietsen?altijd schreef: ↑05 jul 2017 11:38 Sagan heeft wel schuld maar de straf is echt te zwaar. De eerste straf was prima want daardoor had hij een flinke achterstand op de groene trui. Nu beroof je de koers van één van de grootste smaakmakers.
Demare had ook gestraft moeten worden maar Bouhanni viel niet....
Ik vind dat je niet kan zeggen omdat Cavendish in het verleden ook vieze dingen heeft gedaan dat dit dan verdient is. Sagan heeft zo ook Degenkolb en Swift laten vallen.
Natuurlijk heb ik het minst medelijden met Cavendish als slachtoffer , die gelukkig eens een keer een doekje van eigen deeg krijgt. Om het aantal bedrijfsongevallen met ernstig lichamelijk letsel in de bedrijfstak profwielrennen op termijn terug te dringen is het uit koers zetten van Sagan een prima strafmaatregel.
Tsja, mooi verhaal, alleen reed Froome juist zeer voorzichtig en heeft hij op puur wattage iedereen op afstand gereden op de rechte stukken.... Daarom weten de volgers allang al hoe dit af gaat lopenMarkVeenstra schreef: ↑05 jul 2017 16:03 Heeft Froome (of iemand anders) dan al wel bijzonder gereden?
Verder heeft Daniel natuurlijk een angstig punt... zoveel power in één team, echt lekker kijken is het allang al niet meer. Ook als het eerlijk is, dan is het de dood voor de koers.
Betreft Nairo: Wanneer was de laatste succesvolle Giro-TdF combi? Zelfs Contador, toch echt de beste ronderenner van de laatste 15 jaar lukte dat niet. De kans dat Nairo podium gaat rijden vind ik klein. Dat bleek ook wel uit zijn abominabele tijdrit en zijn zwakke prestaties vandaag.
Hij komt gewoon duidelijk power tekort.
Bovendien is de twijfel niet zozeer ingegeven door een vermeend gebrek aan klimmerskwaliteiten, maar wel aan aanvalslust. Het is gewoon een hele saaie renner.dc schreef: ↑05 jul 2017 19:03Tsja, mooi verhaal, alleen reed Froome juist zeer voorzichtig en heeft hij op puur wattage iedereen op afstand gereden op de rechte stukken.... Daarom weten de volgers allang al hoe dit af gaat lopenMarkVeenstra schreef: ↑05 jul 2017 16:03 Heeft Froome (of iemand anders) dan al wel bijzonder gereden?
Verder heeft Daniel natuurlijk een angstig punt... zoveel power in één team, echt lekker kijken is het allang al niet meer. Ook als het eerlijk is, dan is het de dood voor de koers.
Betreft Nairo: Wanneer was de laatste succesvolle Giro-TdF combi? Zelfs Contador, toch echt de beste ronderenner van de laatste 15 jaar lukte dat niet. De kans dat Nairo podium gaat rijden vind ik klein. Dat bleek ook wel uit zijn abominabele tijdrit en zijn zwakke prestaties vandaag.
Hij komt gewoon duidelijk power tekort.