Tour 2017
-
- Forum-lid
Waarom laten ze Froome niet rijden.
Bianchi Oltre xr3 Ultegra di2/Scope R4D/Deda Alanera Dcr.
Factor Ostro VAM Dura-Ace di2/Black Inc.
-
- Forum-lid HC
Ik snap het ook niet, ik zou geen meter op kop rijden.
-
- Forum-lid
Uran kreeg de fiets van Martin op t wiel.
Wat een etappe! Carnage op zn Engels. Hele klassement op de schop alleen jammer dat ze bijna met Froome reden op het laatst.
En die emotie van Barquil maar dan toch niet winnen. Dit is reclame voor het wielrennen!!!!!!
Maak joe woar
-
- Forum-lid
Froome weet na vandaag dat hij zich van alles kan veroorloven met zijn huidige rivalen. Ze wachten toch wel.
Bianchi Oltre xr3 Ultegra di2/Scope R4D/Deda Alanera Dcr.
Voor een tourvolger misschien mooi, maar deze etappe is vooral spek in het bekkie voor iedereen die wat tegen fietsen heeft. Levensgevaarlijk wat die jongens doen!Fietsen?altijd schreef: ↑09 jul 2017 17:20
En die emotie van Barquil maar dan toch niet winnen. Dit is reclame voor het wielrennen!!!!!!
Een aantal stevige, potentieel carriere beeindigende ongelukken en dan een onduidelijk eind waar iedereen rijdt voor de gele trui, ipv hem te laten rijden, gevolgd door een lullig eind waarin iemand even heel blij is en daarna diep bedroefd.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik vond het ook niet echt reclame voor het wielrennen. Geen strijd om geel, nare valpartijen....
Less is bore
-
- Forum-lid HC
Dat heb je goed gezien!
En volgens mij ging zijn AD stuk na de aanrijding met Martin/Porte, niet tijdens. Net als de AD van Froome die er mee op hield. Volgens mij zitten de Russen hier achter...
Vervolgens hebben ze hem handmatig op de 11 gelegd en weet hij uiteindelijk ook de etappe op een paar millimeters nog te winnen.
Over het wel of niet reclame of te gevaarlijk zijn:
- Val Gesink: gebeurde in een klimmetje, volgens mij pure pech (aanraking met 2 anderen, Mori en ???).
- Val Thomas: vervelend, was tricky afdaling want in bos en natte plekken, dus glad.
- Val Porte: pure inschattingsfout. Groepje reed volgens mij op reserve omlaag, afdaling was in de Dauphinee ook al gedaan (ook door Porte). Afdaling is 1 opeenvolging van slingers, en hij nam er 1 te wijd. Hij kom juist blij zijn met deze berm, stond er een muurtje dan was het mogelijk erger geweest....
Oftewel, vervelende situaties, maar niet direct parcours-gebonden. Dit had zowat overal in een afdaling kunnen gebeuren. Wanneer dit te gevaarlijk is, dan is afdalen in een wedstrijd verleden tijd??
Neemt niet weg dat ik het voor alle 3 erg rot vind natuurlijk....
- Val Gesink: gebeurde in een klimmetje, volgens mij pure pech (aanraking met 2 anderen, Mori en ???).
- Val Thomas: vervelend, was tricky afdaling want in bos en natte plekken, dus glad.
- Val Porte: pure inschattingsfout. Groepje reed volgens mij op reserve omlaag, afdaling was in de Dauphinee ook al gedaan (ook door Porte). Afdaling is 1 opeenvolging van slingers, en hij nam er 1 te wijd. Hij kom juist blij zijn met deze berm, stond er een muurtje dan was het mogelijk erger geweest....
Oftewel, vervelende situaties, maar niet direct parcours-gebonden. Dit had zowat overal in een afdaling kunnen gebeuren. Wanneer dit te gevaarlijk is, dan is afdalen in een wedstrijd verleden tijd??
Neemt niet weg dat ik het voor alle 3 erg rot vind natuurlijk....
- Martin Swinkels
- Forum-lid
- Contact
Geloof je dit zelf? Jij dekt dat half natte mini wegen in de afdaling bij toeval voor een decimering van de top zorgt? Omdat ze niet goed sturen?
Want natte afdalingen op smalle wegen, het zal je heel misschien enorm verbazen.. die zijn gevaarlijk.