Tour 2017
dankzij de fair play ....daniel1975 schreef: ↑09 jul 2017 16:50 Lelijke rotklap zeg. Tour is klaar, Vroem met 2 vingers in de neus.
Bevestiging dat het weer de saaiste grote ronde is.
zijn het mannen of zijn het mietjes ?
-
- Forum-lid HC
- Berichten: 4217
- Lid geworden op: 10 jul 2006 18:43
Volgens mij viel Martin op, de al glijdende, Porte waardoor de schade bij Martin meeviel en bij Porte des te erger. Is er al iets bekend hoe bet met hem is?
Dat was al niet zo slim op zo'n 10km oid na vertrek. Demare zat al heel rap achteraan en ze hadden de stop er al veel eerder uit moeten trekken om zo niet andere ploeggenoten ook buiten tijd binnen te zien komen.
De ploegleiding wist dat Demare slecht was en had nooit zo lang een paar ploeggenoten bij hem laten rijden.
@dc.
Die afdaling lag gelukkig droog en Porte was eventueel al nerveus om wat Froome eventueel zou gaan doen en maakte zelf gewoon een pure inschattingsfout waarbij hij door de binnenbocht van het asfalt af raakte.
Die crash van Porte had dus niets met krappe en natte wegen te maken.
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
volgens Martin slipte Porte zijn achterwiel waardoor hij zijn bocht miste.
Blijkbaar moet er enkel op Froome gewacht worden want van Martin trok zich duidelijk niemand van het kopgroepje iets aan?
Froom heeft zelfs geen ploeg meer nodig binnenkort, zijn "tegenstanders" knechten wel voor hem.
Blijkbaar moet er enkel op Froome gewacht worden want van Martin trok zich duidelijk niemand van het kopgroepje iets aan?
Froom heeft zelfs geen ploeg meer nodig binnenkort, zijn "tegenstanders" knechten wel voor hem.
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord.
Ik vond het prima!
Moet het grote Sky hun materiaal maar in orde hebben toch?
Laatst gewijzigd door RKN op 09 jul 2017 20:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Ja, die weg was "toevallig" krap,en onoverzichtelijk. Dit had overal kunnen gebeuren. Die sporen en dat donkere asfalt? Dat kwam omdat het kurkdroog was.Zorro schreef: ↑09 jul 2017 19:49
Die afdaling lag gelukkig droog en Porte was eventueel al nerveus om wat Froome eventueel zou gaan doen en maakte zelf gewoon een pure inschattingsfout waarbij hij door de binnenbocht van het asfalt af raakte.
Die crash van Porte had dus niets met krappe en natte wegen te maken.
Het gebeurd immers elk jaar dat traumahelicopters overwerk hebben in bergetappes. Het is ook niet dat renners steen en been klaagden over het gevaar. Oh wacht... deden ze wel.
Martin zei ook al dat het helemaal droog was waar Porte neerging.
En ff serieus: Dat je een wiel in de regen eerder blokkeert is iets wat wij moeten weten... eerst moet je het water van de velg knijpen, dus je remwerking komt vertraagd en vrij hard, daarnaast is bij at wegdek de grip minder en slip je makkelijker.“It’s so slippery and I guess the organisers got what they wanted. I don’t think anyone wanted to take risks there, but it was so slippery under the trees. Richie locked up his back wheel, went straight into the grass, just wiped out, and his bike just collected me. I had nowhere to go,” Martin said after crossing the line in Chambery.
“We take the risks, but for sure today the route didn’t help with the rain,” he added.
Porte is niet Il Falco, maar hij kan echt wel een stukkie dalen.
Nee, het had helemaal niks te maken met het parkoers... als je tenminste de feiten en getuigenissen niet meeneemt.
Laatst gewijzigd door dc op 09 jul 2017 20:39, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Forum-lid
- Berichten: 3
- Lid geworden op: 09 jul 2017 20:30
Spam verwijderd
+1 van tegenwoordig moeten ze voor alles wachten blijkbaar en dan maar klagen dat er geen spankracht in de tour is ... Materiaalpech hoort bij een ronde , de een zijn dood is de ander zijn brood . Rijden die mannen voor de eindoverwinning of rijden ze voor FRoome ? Eerlijk na vandaag en de eerste saaie week heb ik het wel gehad met de Tour . Quintana blijkt alweer door de mand te vallen en kon achteraf gezien niet beter maar de rest had moeten doorrijden of rijden ze sowieso maar voor plaats 2 en 3 ?
Laatst gewijzigd door sillah75 op 09 jul 2017 20:35, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Forum-lid HC
- Berichten: 13776
- Lid geworden op: 14 feb 2008 13:47
Net als met alles, je maakt het zelf gevaarlijk. Je hoeft niet zo debiel naar beneden, dat doe je zelf.
Waarom zitten al die jongens in dat groepje compleet aan de verkeerde kant van de bocht, ze horen daar helemaal rechts te zitten o m goed te kunnen insturen. Ze missen vrijwel elke bocht de apex. maar dan ook elke bocht. Ik blijf dat echt onbegrijpelijk vinden. dan is dat wegslippen namelijk geen enkel probleem. Vrijwel elke prof stuurt een bocht veel te vroeg in waardoor je er zo raar uitkomt en op de verkeerde off camber stukken asphalt terrecht komen.
Waarom zitten al die jongens in dat groepje compleet aan de verkeerde kant van de bocht, ze horen daar helemaal rechts te zitten o m goed te kunnen insturen. Ze missen vrijwel elke bocht de apex. maar dan ook elke bocht. Ik blijf dat echt onbegrijpelijk vinden. dan is dat wegslippen namelijk geen enkel probleem. Vrijwel elke prof stuurt een bocht veel te vroeg in waardoor je er zo raar uitkomt en op de verkeerde off camber stukken asphalt terrecht komen.
ja, domme oenen, kunnen er niks van. Wasbeer, dat is een daler van formaat die in een groep ook op een natte gladde weg precies weet wat hij doet. Zo'n Porte, wat voor ervaring heeft die nou? Prutsers die profs, geen flauw idee hoe ze goed een bocht moeten aansnijden.wasbeer2006 schreef: ↑09 jul 2017 20:32 Net als met alles, je maakt het zelf gevaarlijk. Je hoeft niet zo debiel naar beneden, dat doe je zelf.
Dat zie je namelijk in elke bergetappe dat we ze van de muurtjes moeten krabben. Oh nee... dat is niet zo. Wacht ik weet het! Vandaag hadden al die profs last van acute dementie en vergaten ze hoe ze moesten dalen!
#Itcannotbethewetroads.
-
- Forum-lid
- Berichten: 2744
- Lid geworden op: 09 aug 2014 20:21
Ze gaan zelf naar beneden, kan ook wel wat rustiger als het moet.
Moeten er nu ook geen afdalingen meer komen want dat is gevaarlijk? Man ik heb geen valpartij gezien die kwam door een te gevaarlijke afdaling.
Porte maakt een fout die helaas keihard afgestraft werd.
Je overdrijft enorm met dat ze van de muur afgeschraapt moeten worden. Het gaat bijna altijd goed.
Moeten er nu ook geen afdalingen meer komen want dat is gevaarlijk? Man ik heb geen valpartij gezien die kwam door een te gevaarlijke afdaling.
Porte maakt een fout die helaas keihard afgestraft werd.
Je overdrijft enorm met dat ze van de muur afgeschraapt moeten worden. Het gaat bijna altijd goed.
Maak joe woar