Praatprogramma's rondom de Tour 2017
Ja, Jan is verbaal niet heel erg begaafd, dat was vroeger ook al zo maar daar moeten we het maar mee doen.
Vind het vaak toch wel boeiend hoe hij de dingen uit zijn carriere zelf ziet na 50-55 jaar , bijvoorbeeld z'n gemiste Tourzege uit '66 toe hij zat te slapen achterin het peloton en hoe hij in Belgie door ouderen nogal eens gezien wordt als een rover die Herman van Springel beroofde van de zege in '68 door tegen de verwaching in de slottijdrit te winnen.
Vind het vaak toch wel boeiend hoe hij de dingen uit zijn carriere zelf ziet na 50-55 jaar , bijvoorbeeld z'n gemiste Tourzege uit '66 toe hij zat te slapen achterin het peloton en hoe hij in Belgie door ouderen nogal eens gezien wordt als een rover die Herman van Springel beroofde van de zege in '68 door tegen de verwaching in de slottijdrit te winnen.
Herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
-
- Forum-lid
+1 Het gaat niet zo snel maar ik vind het wel heel interessant.Keezx schreef: ↑09 jul 2017 10:39 Ja, Jan is verbaal niet heel erg begaafd, dat was vroeger ook al zo maar daar moeten we het maar mee doen.
Maak joe woar
-
- Forum-lid
TdJ opgenomen. Ben ik de enige die zich zo ergert aan die Stef? Laat die vent zijn mond eens houden.
Bianchi Oltre xr3 Ultegra di2/Scope R4D/Deda Alanera Dcr.
Factor Ostro VAM Dura-Ace di2/Black Inc.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Nee, dat riep ik ook al eerder. Blaaskaak.
Less is bore
-
- Forum-lid
Stef praat alsof hij alles al heeft gewonnen en meegemaakt.
Bianchi Oltre xr3 Ultegra di2/Scope R4D/Deda Alanera Dcr.
Hij zit daar om een mening te geven, waarvan akte.
Hij schreeuwt af en toe wel als een lompe boer, maar gemiddeld genomen geeft hij wel leuke teksten vind ik. Er gebeurt tenminste wat.
Neem nu die gast die gisteren bij de AE zat. Mijn god wat was die saai. Bijna van het niveau VLV.
Hij schreeuwt af en toe wel als een lompe boer, maar gemiddeld genomen geeft hij wel leuke teksten vind ik. Er gebeurt tenminste wat.
Neem nu die gast die gisteren bij de AE zat. Mijn god wat was die saai. Bijna van het niveau VLV.
- AmstelGoldRaas
- Forum-lid
+1havana schreef: ↑10 jul 2017 10:48 Hij zit daar om een mening te geven, waarvan akte.
Ik vind Stef wel een mooie gast, dat lompe geschreeuw is wel komisch. Het programma moet vermaak bieden en dat gaat prima. Net als Gert Jakobs en Eddy Planckaert in eerdere jaren. Niet al te serieus nemen verder.
-
- Forum-lid HC
Heb ook liever Clement dan zo'n grijze muis die op het mediapark is opgegroeid. Niet dat ik hem geweldig vind, maar het ontbreekt de TV mensen toch vaak aan 'insider' kennis. Ik vind het wel gedurfd dat hij zijn mening durft te uiten terwijl hij nog actief is. Of ik het er altijd mee eens ben maakt niets uit.