Gevallen in 2017
- alliance_0
- Forum-lid
Begrijp ik uit dit verhaal dat je met 30 km/u een voorrangsweg op knalt?
Vandaag was het weer zover op net geen 100 mtr van mijn thuis steekt op de terugweg van een rondje Gooimeer een losse hond over. Ik kon het niet meer ontwijken en sloeg over de kop. Met twee gebroken ribben ter observatie opgenomen in het ziekenhuis. Shit, tis behoorlijk pijnlijk:-(
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless
"doet ie anders nooit" maar jij zit er mee. Beterschap.Orlok schreef: ↑09 jul 2017 22:38 Vandaag was het weer zover op net geen 100 mtr van mijn thuis steekt op de terugweg van een rondje Gooimeer een losse hond over. Ik kon het niet meer ontwijken en sloeg over de kop. Met twee gebroken ribben ter observatie opgenomen in het ziekenhuis. Shit, tis behoorlijk pijnlijk:-(
-
- Forum-lid
Beterschap Orlok.
Doe alles wat je doet met hart en ziel.
- Sweety2008
- Forum-lid
@ Orlok dit is niet zo goed nieuws. Ik wens je ern spoedig herstel en Beterschap.
Ghost Nivolet 6LC
Sterkte !
-
- Forum-lid
Dit soort berichten wil ik niet lezen,het zit je niet mee.Orlok schreef: ↑09 jul 2017 22:38 Vandaag was het weer zover op net geen 100 mtr van mijn thuis steekt op de terugweg van een rondje Gooimeer een losse hond over. Ik kon het niet meer ontwijken en sloeg over de kop. Met twee gebroken ribben ter observatie opgenomen in het ziekenhuis. Shit, tis behoorlijk pijnlijk:-(
Heel veel sterkte Johan en ik hoop dat je weer snel op de fiets zit.
Olympia Ikon ultegra 2015
Sparta R5T LTD 2019
Giant FASTROAD SL 1 2020
Sparta R5T LTD 2019
Giant FASTROAD SL 1 2020
Nasty. Die ribben zet je ook niet even in het gips*. Hoe lang gaat dit geintje duren?
*(gips is ook niet alles, kan ik je vertellen. Mijn pols hoeft trouwens niet geopereerd te worden gelukkig. Herstel gaat voorspoedig, ik heb alweer een keer of 6 met gipsen poot op de fiets gezeten )
*(gips is ook niet alles, kan ik je vertellen. Mijn pols hoeft trouwens niet geopereerd te worden gelukkig. Herstel gaat voorspoedig, ik heb alweer een keer of 6 met gipsen poot op de fiets gezeten )
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
-
- Forum-lid
Autsj, ribben zijn echt kut.
53x11: Mooi dat je gewoon kan fietsen.
53x11: Mooi dat je gewoon kan fietsen.
Maak joe woar
- RGinkel1966
- Forum-lid
Deja vu.....ik brak begin mei twee ribben na valpartij op mtb. Inmiddels weer pijnvrij op de fiets. Sterkte de komende weken.