Het grote woon-werk topic
Buienradar
- alliance_0
- Forum-lid
Soms is Buienradar tot op de minuut nauwkeurig, meestal echter zegt Buienradar dat het regent en is het droog en omgekeerd.
Als het echt voor neerslag is: Buienalarm.
Zit meestal wel goed.
Zit meestal wel goed.
Ik woon ongeveer 32 km van mijn werk vandaan.
Nu ben ik van plan om af ten toe met de racefiets naar mijn werk te gaan.
Hebben jullie ervaring om met een (zware) tas op je rug te rijden? zo ja, wat voor tas.
mijn vraag is eigenlijk, hoe pakken jullie dat aan, en wat voor spullen nemen jullie mee?
Gr. JH
Nu ben ik van plan om af ten toe met de racefiets naar mijn werk te gaan.
Hebben jullie ervaring om met een (zware) tas op je rug te rijden? zo ja, wat voor tas.
mijn vraag is eigenlijk, hoe pakken jullie dat aan, en wat voor spullen nemen jullie mee?
Gr. JH
Als je af en toe gaat kan je de keren dat je NIET met de fiets gaat kleren meenemen.
Ik heb ook schoenen diverse sets kleren, toilettas etc op de zaak staan.
Vaak heb ik dan alleen een laptop (ik heb een compact model) bij me en wat kleine spullen.
Morgen moet ik in de middag naar andere locatie dus ga ik met de trein maar neem ik een heel tas zooi mee.
In begin is het een beetje plannen maar daar wordt je vanzelf handig in. Overigens vind ik 32 een perfecte afstand! Jaloers!
Ik heb ook schoenen diverse sets kleren, toilettas etc op de zaak staan.
Vaak heb ik dan alleen een laptop (ik heb een compact model) bij me en wat kleine spullen.
Morgen moet ik in de middag naar andere locatie dus ga ik met de trein maar neem ik een heel tas zooi mee.
In begin is het een beetje plannen maar daar wordt je vanzelf handig in. Overigens vind ik 32 een perfecte afstand! Jaloers!