Vervanger voor de Conti GP 4000SII
Let er wel op dat als je de One's besteld, dat er een nieuwe versie in 2017 op de markt is gekomen. Ik heb het 28mm 2017 model op mijn fiets en deze bevalt echt super. Ik heb nu (helaas) al een aantal forse regenritten gemaakt onder verschillende weg omstandigheden. Gravilon afdaling in Franse Alpen, Gravelpaden in Limburg/Belgische, slechte wegen in Limburg Belgie en een 30tal KM over kasseien. Tot nu toe heel erg positief. Mijn fietsmaat heeft ongeveer zelfde afstand overbrugt op zijn GP4000s2 en de eerlijkheid gebied te zeggen, dat hij ook nog niet lek heeft gereden. Zijn bandjes zien er wel een stuk gehavender uit. Veel kleine sneetjes,gaatjes in het loopvlak.
ik heb nu deze gevonden. Ga er vanuit dat je deze bedoelt ?Bospaadje schreef: ↑12 jul 2017 09:08 Let er wel op dat als je de One's besteld, dat er een nieuwe versie in 2017 op de markt is gekomen. Ik heb het 28mm 2017 model op mijn fiets en deze bevalt echt super. Ik heb nu (helaas) al een aantal forse regenritten gemaakt onder verschillende weg omstandigheden. Gravilon afdaling in Franse Alpen, Gravelpaden in Limburg/Belgische, slechte wegen in Limburg Belgie en een 30tal KM over kasseien. Tot nu toe heel erg positief. Mijn fietsmaat heeft ongeveer zelfde afstand overbrugt op zijn GP4000s2 en de eerlijkheid gebied te zeggen, dat hij ook nog niet lek heeft gereden. Zijn bandjes zien er wel een stuk gehavender uit. Veel kleine sneetjes,gaatjes in het loopvlak.
https://www.bike-components.de/de/Schwa ... 17-p57404/
-
- Forum-lid HC
Ik vraag me af of er verschil in zit. Ik vraag het me af. Wel heb je nog een Pro one, die wordt nogal eens verward met een gewone one. De pro one is de TLR versie van de normale one. Die is wat zachter waardoor er bij sommige wat meer beschadigingen op het looptvlak komen. Wel heft de normale one nu ook het profiel, wellicht is daarmee ook de rubber samenstelling anders
Ik heb er zelf geen last van.
Ik heb er zelf geen last van.