+1MarkVeenstra schreef: ↑12 jul 2017 08:08 18sec tussen de nr's 1 en 2 in het klassement...
De etappes zijn saai, behalve de bergetappes (nogtans, Aru in de vogezen, goede actie.. en over zondag al genoeg geschreven, waarbij de gemiddelde mening was dat men de route te gevaarlijk uitgetekend had?...)
Het klassement was volgens velen al beslist na de 1e 16 minuten koers. Maar dat is hier op het forum al zo vaak het geval. Je zou bijna de wedstrijden niet meer verrijden omdat de uitkomst al bedacht is hier...
18 sec, en binnen een minuut de nummer 3... met de Pyreneeën nog voor de boeg. Tuurlijk, Froome oogt prima in orde, Sky is behoorlijk sterk. Maar net als in de sprintetappes, is er vrijwel geen enkele ploeg die de boel bij elkaar weet te houden in de finale. Froome mist zijn nr 2 nu. Aru heeft Fugelsang bij zich. En voor de rest? eenlingen.
Laat mij een optimist zijn, maar ik denk dat het na vandaag nog spannend genoeg zal worden!
Ik word een beetje moe van dat gezeur dat het zo saai is. Wat je nu ziet is het beeld dat je ieder jaar in de Tour ziet. Saaie sprintetappes zijn er al zeker 20 jaar. Ik herinner me dat Cavendish er ook een stuk of 4 won een jaar of 8 geleden.
Pyreneeen moeten nog komen en Froome heeft nog nauwelijks voorsprong opgebouwd. Eens dat het rijden van Sky saai is, maar dit is niet anders dan wat US Postal deed.