AmstelGoldRaas schreef: ↑12 jul 2017 08:46MarkVeenstra schreef: ↑12 jul 2017 08:08 18sec tussen de nr's 1 en 2 in het klassement...
Pyreneeen moeten nog komen en Froome heeft nog nauwelijks voorsprong opgebouwd. Eens dat het rijden van Sky saai is, maar dit is niet anders dan wat US Postal deed.
We weten allemaal hoe dat met US postal afgelopen is, hopelijk wordt dat hier binnen een paar jaar ook niet zo.
Tour 2017
- daniel1975
- Forum-lid HC
Interview met Vroem vond ik dan wel weer aardig. Zeer ontspannen ook.
Less is bore
-
- Forum-lid HC
Wel lekker sprinten als je weet dat je 2 a 250 meter voor de streep gewoon vol aangaat en er toch niemand overheen komt. Dan kan je ook makkelijk heel netjes sprinten.
Groenewegen deed het goed maar is er een de sterkste......... als ploegen nu volgende keer weer voor een sprint gaan is het toch wel gewoon heel sneu, dom en kansloos tegelijkertijd. Die lefevre licht tot met buikpijn van het lachen in z,n bed
Groenewegen deed het goed maar is er een de sterkste......... als ploegen nu volgende keer weer voor een sprint gaan is het toch wel gewoon heel sneu, dom en kansloos tegelijkertijd. Die lefevre licht tot met buikpijn van het lachen in z,n bed
-
- Forum-lid
Denk dat hij ondertussen buikpijn krijgt van wat hij volgend jaar moet betalen om Kittel te houden
quotes, van Groenewegen stemmen mij positief!daniel1975 schreef: ↑12 jul 2017 18:21 Ok, petje af voor Groenewegen. Ik ben geen fan van hem, maar vandaag heeft ie zijn grote mond waargemaakt. Tegen MK is nu toch niet te sprinten.
Hij is de best of the rest
Met Gaviria achter de hand, hoeft Lefevre niet tot het uiterste te gaan.martijnnnn schreef: ↑12 jul 2017 23:07 Denk dat hij ondertussen buikpijn krijgt van wat hij volgend jaar moet betalen om Kittel te houden
- daniel1975
- Forum-lid HC
Als je gister de beelden van bovenaf zag leek het inderdaad wel alsof die 2 veruit de hoogste snelheid hadden.lb117 schreef: ↑12 jul 2017 23:49quotes, van Groenewegen stemmen mij positief!daniel1975 schreef: ↑12 jul 2017 18:21 Ok, petje af voor Groenewegen. Ik ben geen fan van hem, maar vandaag heeft ie zijn grote mond waargemaakt. Tegen MK is nu toch niet te sprinten.
Hij is de best of the rest
Blaaskaak van 2 weken geleden is nu wel een stuk realistischer in zijn woordkeus en hij laat ook in de sprint wel een flinke leercurve zien. Heb ik dan wel weer respect voor.
Less is bore
-
- Forum-lid
Het gebrek aan tactisch inzicht van andere ploegen, en dan met name Lotto-Soudal, neemt wel zorgwekkende vormen aan. 4 keer kansloos verliezen en toch weer dezelfde strategie hanteren. Onwaarschijnlijk.
Hoezo is Groenewegen een blaaskaak? Hij spreekt zijn ambities uit én legt zichzelf stevige eisen op. Ik kan dat alleen maar waarderen eigenlijk.
In tegenstelling tot andere, gevestigde, sprinters rijdt hij bovendien vrijwel alle sprintetappes in de top 10.
In tegenstelling tot andere, gevestigde, sprinters rijdt hij bovendien vrijwel alle sprintetappes in de top 10.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
-
- Forum-lid
+1
Maak joe woar
Ik vind 't ook wel een sympathieke gozert. En laten we eerlijk zijn, hij is the best of the rest. En dat is in dit deelnemersveld toch echt niet slecht.