Cannondale
- daniel1975
- Forum-lid HC
- Berichten: 40156
- Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14
Ik heb geen idee waar ik naar moet kijken. Alle aandacht gaat maar dat raar gemonteerde stuur (&pen).
Duidelijk niet echt de beste fiets voor je.
Duidelijk niet echt de beste fiets voor je.
Less is bore
-
- Forum-lid
- Berichten: 1671
- Lid geworden op: 21 dec 2012 18:50
Inderdaad de remschijven en het stuur passen daar beter bij.
Bianchi Oltre xr3 Ultegra di2/Scope R4D/Deda Alanera Dcr.
Factor Ostro VAM Dura-Ace di2/Black Inc.
Factor Ostro VAM Dura-Ace di2/Black Inc.
- Lcsmet
- Forum-lid HC
- Berichten: 16482
- Lid geworden op: 30 mar 2009 18:55
- Locatie: Het Soete Land van Waes
Heb je iemand die hier een foto van zijn fiets post met een vraag bij.khoidra schreef: ↑15 jul 2017 09:40 Onlangs stevig moeten remmen en een contact met het asfalt niet kunnen vermijden... Er was een herstelling nodig, maar aangezien het onderdeel 17 weken op zich zou laten wachten, ineens gegaan voor een 'upgrade'. Wie spot 'em?
....daniel1975 schreef: ↑15 jul 2017 15:19 Ik heb geen idee waar ik naar moet kijken. Alle aandacht gaat maar dat raar gemonteerde stuur (&pen).
Duidelijk niet echt de beste fiets voor je.
Heel veel opmerkingen over een stuur, maar niemand die het antwoord geeft.
Natuurlijk is deze fiets niet de juiste voor TS, maar als TS daar blij mee is.
PS: ik weet ook niet wat er gewijzigd is aan deze fiets na de valpartij hoor
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
-
- Forum-lid
- Berichten: 122
- Lid geworden op: 09 apr 2016 18:18
@koidra.
Ik bedoel niet perse dat je fiets helemaal verkeerd is. Het zou alleen mooier staan als je hetstuur een stukje terug draait zodat het onderste deel iets meer horizontaal is. Als je dan nog je remhendels hoger wil, dan haal je je stuurlint even los. Zet je je remhendels wat hoger en draai je je stuurlint er weer om heem. Dat is optisch veel netter en je remhendels staan dan alsnog hetzelfde.
Gr Robert
Ik bedoel niet perse dat je fiets helemaal verkeerd is. Het zou alleen mooier staan als je hetstuur een stukje terug draait zodat het onderste deel iets meer horizontaal is. Als je dan nog je remhendels hoger wil, dan haal je je stuurlint even los. Zet je je remhendels wat hoger en draai je je stuurlint er weer om heem. Dat is optisch veel netter en je remhendels staan dan alsnog hetzelfde.
Gr Robert
Die vraag is niet meteen een hulp vragende vraag, 't is meer een raadseltje. Dus dat er niet meteen op geantwoord wordt, vind ik nu niet meteen een probleem.Lcsmet schreef: ↑15 jul 2017 16:39
Heb je iemand die hier een foto van zijn fiets post met een vraag bij.
Heel veel opmerkingen over een stuur, maar niemand die het antwoord geeft.
Natuurlijk is deze fiets niet de juiste voor TS, maar als TS daar blij mee is.
PS: ik weet ook niet wat er gewijzigd is aan deze fiets na de valpartij hoor
En een CAAD12 met hoge Vision carbon wieltjes lijkt me toch een enigszins performante roeping te hebben. Met zo'n stuurpositie is het normaal dat er reacties komen.
Op een BMW M4 leg je ook geen 16" wieltjes met 205 banden erop.