Tour 2017
- daniel1975
- Forum-lid HC
LA was geen gewone gebruiker, dat was gewoon een arrogante, dominante hufter die levens kapot maakte.
Less is bore
-
- Forum-lid
Precies. Dopinggebruik op zich is niet erg. Hoort er gewoon bij de factor list en bedrog wat het wielrennen nog enigszins interessant maakt maar dat maffiabaasachtige gedrag van hem is wat er voor zorgt dat ik het toejuich dat hij zwaar gestraft isdaniel1975 schreef: ↑15 jul 2017 16:14 LA was geen gewone gebruiker, dat was gewoon een arrogante, dominante hufter die levens kapot maakte.
En alle speculaties over list en bedrog en een spannende Tour kunnen weer de prullenbak in...
Wel weer mooie actie van Sunweb en een aardig spannende finale gezien.
Mijn opmerking over Contador was meer om te stellen dat hij tegenwoordig niets meer is dan een subtopper met een bedenkelijk verleden. Leuk natuurlijk dat hij een aanval plaatst en uiteindelijk in de top 10 terecht komt maar zonder winst van de etappe stelt het eigenlijk geen reet voor. Nu heeft hij gewoon voor Sky gewerkt.
Ik kan verder ook wel genieten van zijn aanvallende stijl maar laten we een leuke ereplaats niet groter maken dan het is.
Wel weer mooie actie van Sunweb en een aardig spannende finale gezien.
Mijn opmerking over Contador was meer om te stellen dat hij tegenwoordig niets meer is dan een subtopper met een bedenkelijk verleden. Leuk natuurlijk dat hij een aanval plaatst en uiteindelijk in de top 10 terecht komt maar zonder winst van de etappe stelt het eigenlijk geen reet voor. Nu heeft hij gewoon voor Sky gewerkt.
Ik kan verder ook wel genieten van zijn aanvallende stijl maar laten we een leuke ereplaats niet groter maken dan het is.
Campagnolo Ultra Dork
- daniel1975
- Forum-lid HC
Gaaaaaap, zelfs een typische vluchtersetappe wordt verneukt door de oortjes, sprintbelangen, etc.
Wel knap van Sunweb, weeer een zege!
Wel knap van Sunweb, weeer een zege!
Less is bore
Mwa, twee ploegen rijden en ze worden ook één en twee, daar kan ik nog wel mee leven. In ieder geval is dat van een andere orde dan alle energie die Lotto erin heeft gestoken om Greipel naar de slachtbank te leiden.
Ik denk ook niet dat oortjes hier het grote verschil maakten. Het was meer dat er niemand met Lammertink en die Fransman mee wilde werken en er hadden er ook best een paar meer mee mogen springen.
Ik denk ook niet dat oortjes hier het grote verschil maakten. Het was meer dat er niemand met Lammertink en die Fransman mee wilde werken en er hadden er ook best een paar meer mee mogen springen.
Campagnolo Ultra Dork
- daniel1975
- Forum-lid HC
Meespringen loont niet deze tour, dus daarom is er zo weinig animo denk ik.
Waarom je te pletter trappen als je bijna zeker weet dat het peloton een heuvelsprint wil.
Waarom je te pletter trappen als je bijna zeker weet dat het peloton een heuvelsprint wil.
Less is bore
-
- Forum-lid
BanVanGerrit wordt verzorgd.
Mooie sprint gezien met de mannen die je vooraan verwacht; in eerste instantie de Gendt en Voeckler daarna Gilbert, v Avermaet en Matthews, helemaal niks mis met deze etappe!Ernie C. schreef: ↑15 jul 2017 18:21 Mwa, twee ploegen rijden en ze worden ook één en twee, daar kan ik nog wel mee leven. In ieder geval is dat van een andere orde dan alle energie die Lotto erin heeft gestoken om Greipel naar de slachtbank te leiden.
Wat een fout van Aru en dat is jammer voor de tour
- daniel1975
- Forum-lid HC
Hij reed afgelopen donderdag in bergrit gewoon met velgremmen!
Dus tweet "eerste renner die etappe met lange afdaling teruggrijpt naar velgrem!"
Less is bore
daniel1975 schreef: ↑16 jul 2017 02:41Hij reed afgelopen donderdag in bergrit gewoon met velgremmen!
Dus tweet "eerste renner die etappe met lange afdaling teruggrijpt naar velgrem!"
Dat was mij ook al opgevallen. In een sprintetappe, waar remmen (bij wijze van spreken) nauwelijks nodig zijn pakt hij schrijfremmen. Maar als er geklommen én dus gedaald moet worden, grijpt hij terug op velgremmen.... Op z'n minst apart te noemen.