Tour 2017
Keuze voor velgremmen in de bergen is logisch want zijn fiets met schietschijven weegt 15 kg ofzo.
Dat hij op het vlakke voor schijven kiest is logisch. De sponsor wil dat dus hij doet dat.
Dat hij op het vlakke voor schijven kiest is logisch. De sponsor wil dat dus hij doet dat.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Geeft gewoon aan dat schijven vooral gepusht worden door de fabrikanten en de renners er niet naar vragen. Zie ook Sagan die alleen bij seizoenstart een stukje met schijvrn reed.
En de fietsen die wél licht kunnen zijn met schijven (canyon ultimate met DA groep) zie ik ook niet rijden.
En de fietsen die wél licht kunnen zijn met schijven (canyon ultimate met DA groep) zie ik ook niet rijden.
Less is bore
- MarkVeenstra
- Forum-lid HC
Hoe kan het dat je elke dag weer opnieuw verzucht dat de tour zo saai is?daniel1975 schreef: ↑15 jul 2017 11:07 Rasmussen vs Contador..... toen was de tour in elk geval een stuk boeiender dan nu. Die beelden herinneren velen zich nog wel.
Er staan 4 man binnen 30 seconden.... Er zijn weinig grote rondes verreden met zulke kleine verschillen. Vorig jaar stond Froome na anderhalve week al ruimschoots voor.
Hij heeft weliswaar de betere tijdrit, maar juist daarom worden de komende alpenetappes toch mega interessant?
En als het allemaal dan al zo saai is... dan kijk je toch niet . Vuelte wordt - qua etappes - vast weer een stuk attractiver.
WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013
Canyon Ultimate AL 2013
Vroeger waren Tours zo boeiend dat ik jarenlang zo goed als helemaal niet keek....
Je persoonlijke situatie en de tijdgeest hebben grote invloed op de perceptie van wielerwedstrijden....
Je persoonlijke situatie en de tijdgeest hebben grote invloed op de perceptie van wielerwedstrijden....
Herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
- AmstelGoldRaas
- Forum-lid
Ik vind t helemaal niet saai dit jaar. Er gebeurt van alles en de strijd om 't geel ligt nog helemaal open. Het enige saaie is dat alle massasprints door dezelfde Duitser gewonnen worden.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Laten we nu niet doen alsof het spannend is in de top: Froome is veruit de beste tijdrijder van dat gezelschap, als alles heel blijft wint ie makkelijk.
En hoeveel tours zijn er geweest waarin zo weinig vluchten weg konden blijven?
En hoeveel tours zijn er geweest waarin zo weinig vluchten weg konden blijven?
Less is bore
-
- Forum-lid
Alsof een etappe met een groepje de hele dag voorop dat mag sprinten om de dagprijs, nu zo'n spannende televisie oplevert.
- robbebopper
- Forum-lid HC
"Vroeger" zat je om vier uur 's middags klaar voor de uitzending, en dan hadden ze zo langzaam gefietst, dat je nog drie kwartier naar het testbeeld zat te kijken alvorens de renners op de plek aankwamen waar de reportage begon.
Dát was pas spannende tv!
Dát was pas spannende tv!
- AmstelGoldRaas
- Forum-lid
Wederom een mooie etappe waarin van alles gebeurt!
-
- Forum-lid HC
@Daniel: Kijken we wel naar dezelfde tour?
-
- Forum-lid
+1: Bardet heeft er zin in en Froome kijkt moeilijk. Landa is ook sterk (sterker dan de kopman?)
Maak joe woar