Tour 2017
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik vind zijn manier van koersen niet leuk
Ik vind zijn houding op de fiets afschuwelijk
Ik vind de manier waarop zijn ploeg alle toppers wegkoopt en degradeert tot knecht niet leuk
Ik vind de geheimzinnigheid rondom pakketjes niet leuk
Volgens mij is die 'gentleman-houding' slechts een masker
Maar zoals het publiek zich vandaag gedroeg is niveau voetbal en dat vind ik nog veel minder leuk. Echt belachelijk.
Ik vind de manier waarop zijn ploeg alle toppers wegkoopt en degradeert tot knecht niet leuk
Maar zoals het publiek zich vandaag gedroeg is niveau voetbal en dat vind ik nog veel minder leuk. Echt belachelijk.
Less is bore
Die Bauke toch, knap gedaan! Lekker Gronings stoempen.
En eens Daniël. Toch vond ik het wel knap hoe Froome na zijn lekke band weer helemaal terug kwam. Het is lelijk om te zien maar het werkt wel, voor hem. En dat gejouw verdient hij niet. Het gaat niet om de individuele renners maar Sky zie ik liever van de aardbodem verdwijnen. Een sport degraderen tot een statistiekje...tja, het werkt maar leuk is anders.
En eens Daniël. Toch vond ik het wel knap hoe Froome na zijn lekke band weer helemaal terug kwam. Het is lelijk om te zien maar het werkt wel, voor hem. En dat gejouw verdient hij niet. Het gaat niet om de individuele renners maar Sky zie ik liever van de aardbodem verdwijnen. Een sport degraderen tot een statistiekje...tja, het werkt maar leuk is anders.
Veni. Vidi. Fietsie.
Je bedoelt het aanvallen berg op, berg af, in waaier etappes met Sagan mee rijden terwijl Quintana zit te beven achter een dikke rug.daniel1975 schreef: ↑16 jul 2017 19:29 Ik vind zijn manier van koersen niet leuk
Ik neem aan dat je Mollema ook niet kan waarderen.
Er komen meer toppers van sky vandaan dan dat er heen gaan. Ooit met Wiggins begonnen en toen Froome.
Die pakketjes zijn waardeloos, ik had ook de indruk dat Froome gedwongen werd om daar niet kritisch over te zijn.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Goh, wat valt ie lekker aan dit jaar....
inderdaad, vorig jaar reed ie een veel attractievere wedstrijd, maar dit jaar is het aanklampen. Vorig jaar begin bij op een echte renner te lijken, nu weer een fietsende robot.
Landa? Was al topper
Kwia? Was al een topper
En nee, Mollema die voor het klassement rijdt geeft ook dubbele gevoelens.
En dan nog, iedereen mag toch (anti)fan zijn van wie hii wil? Ik vind als niet voetbalvolger Ajax ook altijd iets strontvervelends uitstralen, terwijl er heel veel mensen dat wel waarderen. Doe mij het karaktervoetbal van FEY maar. Ieder zijn meug.
inderdaad, vorig jaar reed ie een veel attractievere wedstrijd, maar dit jaar is het aanklampen. Vorig jaar begin bij op een echte renner te lijken, nu weer een fietsende robot.
Landa? Was al topper
Kwia? Was al een topper
En dan nog, iedereen mag toch (anti)fan zijn van wie hii wil? Ik vind als niet voetbalvolger Ajax ook altijd iets strontvervelends uitstralen, terwijl er heel veel mensen dat wel waarderen. Doe mij het karaktervoetbal van FEY maar. Ieder zijn meug.
Less is bore
vrouwenvoetbal !!!daniel1975 schreef: ↑16 jul 2017 20:29 Goh, wat valt ie lekker aan dit jaar....
Landa? Was al topper
Kwia? Was al een topper
-
- Forum-lid
Precies , zo ben ik (anti)fan van o.a Mollema , Kruijswijk en Gesink. Maar als ik dat uitte vlogen o.a. van jou de kreten als azijnpisser en trollen hier ovrr het forum.daniel1975 schreef: ↑16 jul 2017 20:29
En dan nog, iedereen mag toch (anti)fan zijn van wie hii wil? Ieder zijn meug.
ja, omdat ze niet uit Limburg komen, dat is natuurlijk niet een hele goede argumentatie. Die van Daniel vind ik ook niet heel goed hoor, maar die snijden toch echt iets meer houtQuarantanove schreef: ↑16 jul 2017 21:07Precies , zo ben ik (anti)fan van o.a Mollema , Kruijswijk en Gesink. Maar als ik dat uitte vlogen o.a. van jou de kreten als azijnpisser en trollen hier ovrr het forum.daniel1975 schreef: ↑16 jul 2017 20:29
En dan nog, iedereen mag toch (anti)fan zijn van wie hii wil? Ieder zijn meug.
-
- Forum-lid
@Quarantanove
Zou dat te maken hebben met je eerdere uitlatingen en dat alles ongefundeerd is? Je altijd met van die kleinerende namen komt?
Ik roep maar wat hoor.
Ik ben het niet met Daniel eens maar hij fundeert het tenminste wel.
Zou dat te maken hebben met je eerdere uitlatingen en dat alles ongefundeerd is? Je altijd met van die kleinerende namen komt?
Ik roep maar wat hoor.
Ik ben het niet met Daniel eens maar hij fundeert het tenminste wel.
Maak joe woar
Tsja... lijkt me helaas alternatieve feiten. Als we eens een rijtje kopstukken afgaan, dan zie je direct dat de meesten hun eerste grote resultaten Pre-Sky hadden.
Wiggins: Garmin
Cavendish: T-Mobile
Kwiatkovski: Quick Step
Uran: Caise D'Espagne
Nieve: Euskatel
König: Netapp
Kiryenka: Caise D'Espagne
Porte: Saxo
Zelf ontwikkeld:
Froome
Thomas
Lijkt me helaas overduidelijk; Sky is (zoals zoveel grote ploegen) een koop-ploeg. Het is zoals het is. Dat ze veel uit hun renners halen is wel weer waar.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Zet Landa daar ook maar bij, die had ook zijn strepen al voor Sky verdiend imho.
Less is bore
- daniel1975
- Forum-lid HC
Daar is het een forum voor
Less is bore