Over de wielersport en zijn beoefenaars.
-
Fietsen?altijd
- Forum-lid
Fietsen?altijd
16 jul 2017 22:26
dc schreef: ↑16 jul 2017 21:32
bve schreef: ↑16 jul 2017 20:01
Er komen meer toppers van sky vandaan dan dat er heen gaan. Ooit met Wiggins begonnen en toen Froome.
Tsja... lijkt me helaas alternatieve feiten. Als we eens een rijtje kopstukken afgaan, dan zie je direct dat de meesten hun eerste grote resultaten Pre-Sky hadden.
Wiggins: Garmin
Cavendish: T-Mobile
Kwiatkovski: Quick Step
Uran: Caise D'Espagne
Nieve: Euskatel
König: Netapp
Kiryenka: Caise D'Espagne
Porte: Saxo
Zelf ontwikkeld:
Froome
Thomas
Lijkt me helaas overduidelijk; Sky is (zoals zoveel grote ploegen) een koop-ploeg. Het is zoals het is. Dat ze veel uit hun renners halen is wel weer waar.
Sky is een beetje het Barca van het wielrennen. Klein beetje eigen jeugd veel gekocht.
Sky heeft in Team Wiggins nu ook een opleidingsploeg.
Thomas is bij Barloworld begonnen en won toen Fleche de Sud, ook al goeie resultaten op de baan.
Maak joe woar
-
El Pistolero
- Forum-lid
El Pistolero
16 jul 2017 22:30
MOLLEMA wat een fantastische overwinning, forza Grunn
. Laat watje Gesink hier eens een voorbeeld aan nemen.
Laatst gewijzigd door
El Pistolero op 16 jul 2017 22:33, 2 keer totaal gewijzigd.
Bianchi Oltre xr3 Ultegra di2/Scope R4D/Deda Alanera Dcr.
Factor Ostro VAM Dura-Ace di2/Black Inc.
-
Fietsen?altijd
- Forum-lid
Fietsen?altijd
16 jul 2017 22:32
Domme opmerking!
Gesink heeft echt karakter, als je ziet wat er met hem is gebeurt en hoe hij steeds opstaat getuigt van groot karakter.
Maak joe woar
-
Karl66
- Forum-lid
Karl66
16 jul 2017 22:56
Wojtek schreef: ↑16 jul 2017 22:30
MOLLEMA wat een fantastische overwinning, forza Grunn
. Laat watje Gesink hier eens een voorbeeld aan nemen.
En dit is onder het motto "Hoe maak je van een prachtige overwinning een zure sneer?"
Een geweldige etappe gezien vandaag die opnieuw bewijst dat je niet bergop hoeft te finishen voor een etappe met spanning en suspense. Ik begin zo langzamerhand zelfs van Barguil te genieten met zijn eeuwige aanvalslust, Froome die in de problemen komt maar uiteindelijk laat zien dat er bij hem niet veel te halen valt en natuurlijk die prachtige solo van Mollema, die met een gigantische grinta een schitterende overwinning pakt.
Fietsen is gezond, dus eet meer fiets
-
Quarantanove
- Forum-lid
Quarantanove
16 jul 2017 23:02
bever schreef: ↑16 jul 2017 21:12
Quarantanove schreef: ↑16 jul 2017 21:07
Precies , zo ben ik (anti)fan van o.a Mollema , Kruijswijk en Gesink. Maar als ik dat uitte vlogen o.a. van jou de kreten als azijnpisser en trollen hier ovrr het forum.
ja, omdat ze niet uit Limburg komen, dat is natuurlijk niet een hele goede argumentatie. Die van Daniel vind ik ook niet heel goed hoor, maar die snijden toch echt iets meer hout
Fan of (anti)fan zijn is vaak subjectief en daar vraagt eigenlijk om geen enkele argumentatie. Het pro-Limburg is net zo'n nonargument als fan zijn van Nederlanders. Overigens vandaag een slechte dag voor mij : Mollema die wint en de opgave van de Limburger Tim Wellens. Blijven Roy Curvers en de ex-wk veldrijden bij de beloften Mike Teunissen over.
-
Keezx
- Forum-lid HC
Keezx
16 jul 2017 23:11
Je hoeft het zelfs niet eens te posten.
Interesseert me geen bal waar mensen fan van zijn of niet.
Herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
-
Sieper
- Forum-lid
Sieper
17 jul 2017 00:17
Ahahahaaaah, weer een ouderwetse Keezx, gelukkig! De laatste tijd was ik het veel te vaak 100% met je eens, vond het al eng worden.
Gesink is overigens idd totaal geen watje en Mollema was vandaag een koning.
30 km hij gaat, ik denk dat red ie nooit
Wind tegen ik denk dat red ie nooit
4 gaan jagen ik denk dat red ie nooit
8km te gaan of zo nog maar 16 seconde of wat was het ik denk dat red ie nooit
Maar het kon, of beter gezegd, bauke kon het gewoon, werkelijk geniaal bedacht en uitgevoerd.
-
El Pistolero
- Forum-lid
El Pistolero
17 jul 2017 00:39
@Karl66 het is een persoonlijke mening. Wat ik ook niet begrijp, hoorde dat de sfeer binnen de Lotto Jumbo ploeg fantastisch is. Dat begrijp ik dus niet, wat mij betreft getuigd dit van 0% ambitie. Maar goed gelukkig hebben we de vrolijke tweets van Gesink nog.
-
daniel1975
- Forum-lid HC
daniel1975
17 jul 2017 06:29
Wojtek schreef: ↑17 jul 2017 00:39
@Karl66 het is een persoonlijke mening. Wat ik ook niet begrijp, hoorde dat de sfeer binnen de Lotto Jumbo ploeg fantastisch is. Dat begrijp ik dus niet, wat mij betreft getuigd dit van 0% ambitie. Maar goed gelukkig hebben we de vrolijke tweets van Gesink nog.
Ik vind echt dat je RG tekort doet. Heeft echt wel veel tegenslag gehad en komt keer op keer bovem drijven.
Less is bore
-
El Pistolero
- Forum-lid
El Pistolero
17 jul 2017 07:52
Misschien heb je daar wel gelijk in, excuses voor alle RG fans. Gesink verlaat vaak vroegtijdig een grote ronde, persoonlijk zou ik me daarna wat meer op de achtergrond houden vooral op sociaal-media. Als ik dan zo'n Bram Tankink hoort bij TdJ dat de sfeer binnen de Lotto Jumbo ploeg fantastisch is dan kan ik dat niet begrijpen. Ze hebben nog niets gewonnen, hun sprinter is pas 1x goed in stelling gebracht, geen etappe zege, niet meedoen in het klassement maar de sfeer is geweldig. We hebben het wel over topsport.
Laatst gewijzigd door
El Pistolero op 17 jul 2017 07:53, 1 keer totaal gewijzigd.
-
dc
- Forum-lid
dc
17 jul 2017 07:53
Wojtek schreef: ↑17 jul 2017 00:39
Tsja, waarom niet? 2016 was op een haar na een fantastisch jaar, 2017 is vooralnog niet geweldig, maar ook geen enorme ramp (Ritzege in de Giro, TOC), In de TdF gaat het ook niet eens zo beroerd.. Zelfs zonder Gesink, Groenewegen, Bennett, Roglic, ze rijden meer dan verdienstelijk.
Ze kunnen nu natuurlijk helemaal gefrustreerd gaan rondrijden, maar wat voor effect heeft dat? Zo te zien wordt er binnen de mogelijkheden maximaal gepresteerd. En het is echt wel meer dan meedoen, met wat meer mazzel hadden ze al een ritzege te pakken.
-
EmPeHa
- Forum-lid
EmPeHa
17 jul 2017 07:55
Onderdeel van hun contract is actief zijn op social media. Dus ondanks tegenspoed en lichamelijk letsel hierop actief zijn, is professioneler dan je denkt.