foto van je fiets
-
- Forum-lid
In die andere topics staan ook gewone fietsen. Mij gaat het meer om racefietsen in welke hoedanigheid dan ook.
- Infinito GB
- Forum-lid
-
- Forum-lid HC
Laat zien wat je hebt!
Vreemde titel, en ik ben er ook niet nieuwsgierig naar!
Ik zou me eerst eens verdiepen in geometrie en fietsafmetingen als ik die foto zo zie..
Vreemde titel, en ik ben er ook niet nieuwsgierig naar!
Ik zou me eerst eens verdiepen in geometrie en fietsafmetingen als ik die foto zo zie..
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
Ik zou hoogtevrees krijgen van het aantal spacers en steilheid van je stuurpen.wijnandfens schreef: ↑16 jul 2017 12:51 We zijn allemaal trots op onze mooie racefiets.
Ik heb gezocht naar een 'show your bike' of 'mijn fiets' topic, maar ik heb hem niet kunnen vinden.
Dus lieve mensen laat zien wat je hebt, laat zien waar je trots op bent,
Ik trap af:
Mijn willier GTR 2013
Wilier GTR 2013 by wijnandfens, on Flickr
Gevalletje, de FM had nog wat moois staan?
-
- Forum-lid HC
En dan ook nog een zadel die op standje afbreken gemonteerd staat, over een niet passende fiets gesproken, een heel mooi voorbeeld dit.
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
- Sweety2008
- Forum-lid
Hier nog een paar foto's van mijn racefiets.
Ik heb er al heel veel plezierige kilometers gemaakt.
Ik heb er al heel veel plezierige kilometers gemaakt.
Ghost Nivolet 6LC
-
- Forum-lid
IK ben 2.00 m, ik heb heel lang gezocht naar een goede houding. Dit zit nu best.NuitKor schreef: ↑16 jul 2017 13:36Ik zou hoogtevrees krijgen van het aantal spacers en steilheid van je stuurpen.wijnandfens schreef: ↑16 jul 2017 12:51 We zijn allemaal trots op onze mooie racefiets.
Ik heb gezocht naar een 'show your bike' of 'mijn fiets' topic, maar ik heb hem niet kunnen vinden.
Dus lieve mensen laat zien wat je hebt, laat zien waar je trots op bent,
Ik trap af:
Mijn willier GTR 2013
Wilier GTR 2013 by wijnandfens, on Flickr
Gevalletje, de FM had nog wat moois staan?
Stuurpen in ondersteboven gezet. . Frame-maat past bij mijn lengte. Alleen last van onderrug, vandaar stuurpen omdraaien. Zadel naar voren en wat omlaag.
Binnenkort een bikefitting ondergaan.
Een gereedschapsbidon en een zadeltasje?......Sweety2008 schreef: ↑16 jul 2017 13:45 Hier nog een paar foto's van mijn racefiets.
Ik heb er al heel veel plezierige kilometers gemaakt. 20170628_193434.jpg20170628_193202.jpg
Wil je soms onderweg je lagers kunnen vervangen en je wiel kunnen richten?
-
- Forum-lid
Wat een commentaar weer op de foto's. Boeiend wat iemand aan zijn fiets heeft hangen of hoe deze eruit ziet.
Als hij of zij er gelukkig mee is.
Als hij of zij er gelukkig mee is.
Wijnand, ik denk dat jij (net als ik) in verhouding erg lange benen hebt (en dus een wat kortere romp). Dan kom je al gauw in dit gebied (zadel naar voren en stuur dichterbij) terecht als je toch een heel sportieve fiets hebt gekocht. Ik zou toch je zadel wat terug naar achteren zetten en dan evt een kortere stuurpen monteren als je het niet red. Maar ik vrees dat deze fiets niet helemaal goed bij je past (zoals een medeforummer al aangaf). Het is niet makkelijk met zulke lengtes (en naar ik vermoed wat afwijkende verhoudingen).