Hoi,
Kent er iemand een goede mechanieker/fietsbouwer in de buurt van Eindhoven? Ik heb mijn racefiets in losse onderdelen bij elkaar gekocht. Ik vind het leuk om aan mijn fiets te sleutelen maar een elektrisch schakelsysteem dat in het stuur en de stuurnok verwerkt dient te worden is te lastig voor mij.
Alvast bedankt voor de hulp,
Groeten,
Ron
Mechanieker/fietsbouwer omgeving Eindhoven
Alle componenten los kopen doe je om het zelf tot een geheel te bouwen.
Af en toe vraag ik me echt af waarom sommige mensen op het forum zitten? Totaal onnodige reactie dit...bah.
TS, op youtube zijn echt een hoop filmpjes te vinden van het in elkaar zetten en afstellen van een fiets. Als je een beetje vertrouwen hebt in je eigen kunnen kan ik je alleen maar aanraden om het zelf eens te proberen. Een fiets is geen rocket science. Evt. kun je later nog de laatste loodjes laten afstellen door een mechanieker. Ik ben wel een echte sleutelaar en ik heb me talloze klusjes eigen gemaakt puur en alleen door op youtube te kijken hoe het werkt.
Di2 is makkelijker dan mechanisch....
En die reactie van jou dan? Welk nieuws staat daarin?
Het toppunt van hebberigheid is alles bij een ander kopen en dan verwachten dat de goedkoopste mechanicien het overgebleven werk opknapt.
Net hoe je het leest natuurlijk
Openingspost komt op mij meer over als enthousiast eraan begonnen en er nu niet helemaal meer uitkomen...
(youtube is dan idd een schat aan informatie!)