KlimApp
-
- Forum-lid HC
Ons magazine heeft een app online gezet met beklimmingen in de vakantielanden.
Nu heb ik even gekeken, maar in de gratis versie kun je maar een paar klimmen bekijken. Hierna dien je voor elk land nog een bedrag te betalen.
Ik ben toch bang dat ik die €3 niet over heb voor de informatie. Jullie wel?
Nu heb ik even gekeken, maar in de gratis versie kun je maar een paar klimmen bekijken. Hierna dien je voor elk land nog een bedrag te betalen.
Ik ben toch bang dat ik die €3 niet over heb voor de informatie. Jullie wel?
-
- Forum-lid
Het aantal beschikbare klimmen in de gratis versie valt inderdaad tegen. En bevatten ook geen info die niet elders online te vinden is. De directe Strava link is dan wel weer handig, maar ongetwijfeld ook elders te vinden (en voor de meeste beklimmingen niet eens nodig.) Dus vooralsnog geen in-app aankoop voor mij.
Ik gun Fiets alle inkomsten die ze te pakken kunnen krijgen, maar alle info is ook tegen 0-tarief verkrijgbaar. Denk aan Climbbybike.com. Helemaal nu in ook in het buitenland met je NL-internetbundel kunt internetten is dat wel een geduchte concurrent.
Ik pak ze wel weer in de afdaling
Ik heb ze wel ff gekocht. Vind het leuk voor straks in de Alpen. Moet nog wel zien wat het inhoudt. Vanavond eens uitgebreid bekijken.
En die prijs, ach 1 1/2 gelletje voor een heel land.... Als je ziet wat we allemaal uitgeven voor de hobby dan is dit peanuts.
En die prijs, ach 1 1/2 gelletje voor een heel land.... Als je ziet wat we allemaal uitgeven voor de hobby dan is dit peanuts.
Cyclingcols.... what else?
- MarkVeenstra
- Forum-lid HC
http://www.quaeldich.de/
Winnaar, alleen al op naam.
En dan een stukje software te downloaden waar je routes mee kunt uittekenen met geschatte fietstijd op basis van je snelheid op het vlakke en je klimsnelheid (hm/u). Met een mate van gebruiksvriendelijkheid waar alleen een goede nerd mee uit de voeten kan. Heerlijk .
Maar gewoon de website, met colls overzichten, is wel echt chill.
WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013
Canyon Ultimate AL 2013
Bij mijn weten zijn App aankopen altijd gekoppeld aan je account en niet aan je telefoonnummer? Dus gewoon opnieuw installeren. Eventueel nog even rechts onderin op de streepjes drukken. Dan krijg je een scherm met een paar opties. 1 Daarvan is 'Aankopen herstellen', volgens mij ben je dan klaar...toch?
-
- Forum-lid HC
Ben je van besturingssysteem gewijzigd? Dan geeft het meestal een probleem met betaalde apps.
Ik moest al mijn betaalde apps weer opnieuw aankopen toen ik van Windows phone naar Android ben gegaan.
Ik moest al mijn betaalde apps weer opnieuw aankopen toen ik van Windows phone naar Android ben gegaan.