Tour 2017
-
- Forum-lid
Gelukkig zijn het dan maar grijze muizen. Straks worden het allemaal van die voetbal poppetjes...
Voeckler is veel te laat gestopt. Rijd al 3 jaar zo goed als naamloos rond in de Tour en trekt een paar keer gekke bekken voor de media aandacht en alle Fransen die zo op hem geilen.
Voeckler is veel te laat gestopt. Rijd al 3 jaar zo goed als naamloos rond in de Tour en trekt een paar keer gekke bekken voor de media aandacht en alle Fransen die zo op hem geilen.
Maak joe woar
Ik vind hem ook irritant, maar ja, hij verdient zo wel z'n geld, dus wie is er dan gek? Hij blijft onderdeel van de marketingmachine.Fietsen?altijd schreef: ↑20 jul 2017 14:30 Gelukkig zijn het dan maar grijze muizen. Straks worden het allemaal van die voetbal poppetjes...
Ik kan een Contador of een Barguil ook veel meer waarderen dan al die klassementsmannen. En wat te denken van Matthews, die echt wel een knappe ronde rijdt, groen of niet. Helaas draait het ook hier, zeker in de Tour, om grote geldbedragen, dus vanuit dat oogpunt kan ik een Uran wel begrijpen. In de andere grote rondes zijn de financiele belangen relatief lager, dus dan is er toch wat vaker vuurwerk, en worden er wat meer risico's genomen.
-
- Forum-lid
Onzin. Een NL-se ex-beroepsrenner die ik persoonlijk goed ken zei me eens toen zijn prestaties minder werden dat zolang hij met het beroepswielrenner zijn beduidend meer inkomen had dan met een gewone baan het te vroeg is om te stoppen.Fietsen?altijd schreef: ↑20 jul 2017 14:30 Voeckler is veel te laat gestopt. Rijd al 3 jaar zo goed als naamloos rond in de Tour en trekt een paar keer gekke bekken voor de media aandacht en alle Fransen die zo op hem geilen.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Het punt is dat ze bij Sky allemaal in de breedte goed zijn, dus dan is het ook automatisch wat saaier om te zien. Bij de andere ploegen is er toch wat meer niveauverschil, wat betekent dat de ploegmaats op verschillende dagen goede benen hebben. Dat kijkt net wat lekkerder weg, omdat op andere manieren vuurwerk wordt gemaakt.daniel1975 schreef: ↑20 jul 2017 14:53 Wat dan weer grappig is, want het is een goede renner die volgens mij juist nu exelleert omdat zijn ploeg die mogelijkheid creert. Al komt het "iets" anders over dan bij de robotjes
-
- Forum-lid
-
- Forum-lid HC
-
- Forum-lid HC
Ik it op Eurosport naar de strijd der "Gladiolen" te kijken. Voor alles moet een eerste keer zijn
-
- Forum-lid
Landa mocht van Froome. Uran, Quintana lijken wel extreem op elkaar. Hadden ze nou maar de aanvalslust van Chavez...
Maak joe woar
-
- Forum-lid
Uran gaat op deze manier de tour nooit winnen.
Bianchi Oltre xr3 Ultegra di2/Scope R4D/Deda Alanera Dcr.
Factor Ostro VAM Dura-Ace di2/Black Inc.
Factor Ostro VAM Dura-Ace di2/Black Inc.
Mee eens. Ik heb hele saaie etappe's gezien, vooral die lange met sprinten aan het einde, maar ook veel spektakel. Ik vond deze tour (tot nog toe) boeiender dan die van voorgaande jaren. Sky lijkt ook iets meer moeite te hebben met het behouden van de hegemonie, er onstaan nu en dan kleine barstjes in het bolwerk.
(dat en zagen jullie die Feijenoord-vlag?)
Veni. Vidi. Fietsie.