Een kennis van me vindt dat de vrouwensport bij de gehandicaptensport hoort. Daar zit een kern van waarheid in maar ik vind dat wel veel te denigrerend.
Puck Moonen
-
- Forum-lid
Het is natuurlijk alleen denigrerend als we gehandicapte sport denigrerend vinden
Heet die kennis van je Midas Dekkers toevallig? Er is een dergelijk citaat van hem in zijn boek "lichamelijke opvoeding" (een aanrader voor elke sportliefhebber) waarin hij ongeveer dat zegt.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
-
- Forum-lid
-
- Forum-lid
[/quote]
Je bedoelt dat je er achter gekomen bent dat Lidl goedkoper is
[/quote]
Daar houd ik meniet mee bezig.
Je bedoelt dat je er achter gekomen bent dat Lidl goedkoper is
[/quote]
Daar houd ik meniet mee bezig.
Soudal maakt kit, je weet wel dat spul dat mislukte bouwvakkers gebruiken om hun fouten te corrigeren. Zo luidt een oud Brabants gezegde: "As ge ut nie mir wit, kit".Quarantanove schreef: ↑21 jul 2017 12:19
Wat voor producten zet Soudal op de markt? Geen idee.
Ik ben sinds vorig jaar wel als supermarktklant van Jumbo naar Lidl overgestapt omdat ik heel wat meer sympathie heb voor de ploeg van o.a. Stybar dan die van Gesink (Die laatste zijn naam had beter Gheesinck geweest )
Precies de doelgroep voor Puck lijkt mij.
Laatst gewijzigd door Ernie C. op 21 jul 2017 13:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Campagnolo Ultra Dork
Feit blijft dat als we bijvoorbeeld zouden afspreken hier pas weer te posten als Puck Moonen top 10 heeft gereden in om het even welke koers het topic zowat gesloten kan worden.
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
dus?
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
-
- Forum-lid
Ha, het niveau van de mannenvoetbalploeg en de vrouwen ontloopt elkaar niet veel. Met dat verschil dat de vrouwen wél meedoen op een eindtournooi ( en winnen)...
Courir c'est mourir un peu