Ik ben niet diegene die roept dat Puck een contract heeft om naamsbekendheid te krijgen, dus verkoop. Dus ik hoef ook geen reis te boeken met Sunweb. (Ik ben altijd op vakantie .afrit13 schreef: ↑21 jul 2017 13:36Heeft er al iemand spullen van Soudal aageschaft, omdat Thomas De Gendt zo lekker veel aanvalt? Of zijn vakantie via Sunweb geboekt...
Puck Moonen
Ze staan op dit eindtoernooi omdat "we" het gastland zijn. Bij de mannen willen we dat niet omdat de Uefa of Fifa eisen stellen die aan het gewone volk niet meer te verkopen zijn. Bij de vrouwen knijpen we nog graag een oogje toe voor de bobo's omdat we dan zo lekker aan het emanciperen zijn.
De eindtoernooien die ze op eigen kracht gehaald hebben komen vooral omdat ze in de kwalificaties ook tegen vrouwen spelen...
Campagnolo Ultra Dork
Het lijk mij niet dat het hier over vrouwenvoetbal hoort te gaan maar toch (wat mij betreft tot slot) een korte reactie: als organiserend land verslaan ze twee ploegen die zich wel moesten kwalificeren....
dat ze tegen vrouwenploegen spelen was mij ook al opgevallen
dat ze tegen vrouwenploegen spelen was mij ook al opgevallen
Courir c'est mourir un peu
Eens, leg jij je die regel dan ook op voor jezelf, dat we van jou pas weer wat lezen als je in een bekende koers een top 10 positie fietst?
- AmstelGoldRaas
- Forum-lid
Feit blijft dat als we bijvoorbeeld zouden afspreken hier pas weer te posten als bananen niet meer geel zijn het topic zowat gesloten kan worden.
Dit topic gaat dan ook niet over de prestaties van Puck Moonen.
maar over haar vorm(en) .......AmstelGoldRaas schreef: ↑21 jul 2017 16:00
Trek Domane ; Orbea Terra
Ik heb Eli een paar keren tegen gekomen tijdens toertochten in de Vlaamse Ardennen. De vriendelijkheid zelve ...
Heb ik een eigen topic dan?
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
Precies, trieste bedoening. De hormonen van enkele op een jong grietje geilende forumleden die - zoals gezegd - in veel gevallen haar vader of zelfs opa zouden kunnen zijn krijgen de vrije loop en ondertussen is er nauwelijks aandacht voor wielrensters die echt wat presteren. Veelzeggend is dat Moonen die met haar tieten uit haar shirt op de Izoard arriveert meer aandacht krijgt dan Van Vleuten die de rit op magistrale wijze wint. En dan mogen de heren forumleden het nog zo irritant vinden dat ik mijn mening daarover geef maar dat krijg je als je zo'n topic begintCriterion schreef: ↑21 jul 2017 16:07maar over haar vorm(en) .......AmstelGoldRaas schreef: ↑21 jul 2017 16:00
fietsen doe ik net als een prof,