Tour 2017
Het probleem van deze Tour is niet de oortjes maar meer het feit dat de top 5 alleen maar durft aan te vallen vanaf halverwege de laatste klim. Het enige dat je daar mee bereikt is dat Sky de koers controleert. De enige manier om die goede knechten te breken door eerder aan te vallen. Ik vind Bardet dus ook de grootste lafbek van het peloton. Hij had meestal mensen mee vooruit zitten die ook nog redelijk bergop kunnen rijden. Hij was dus bij uitstek degene die eerder had kunnen gaan.
Mij conclusie is dus dat Sky de zege gewoon cadeau heeft gekregen. Vorig jaar waren de verschillen groter maar toen heeft Froome er wel voor geknokt.
Mij conclusie is dus dat Sky de zege gewoon cadeau heeft gekregen. Vorig jaar waren de verschillen groter maar toen heeft Froome er wel voor geknokt.
Campagnolo Ultra Dork
Vreemde actie van sporza. De fransen verwijten dat ze chauvenistisch zijn en zelf een oproep doen om op Belgische renners te stemmen.Quarantanove schreef: ↑22 jul 2017 12:32 Allemaal hier aan meedoen!!
http://sporza.be/cm/sporza/wielrennen/Tour/1.3030395
Bij het wielrennen een prijs door een jury en publiek laten bepalen, vind ik sowieso dubieus.
Spanje telt niet mee? Zitten volgens mij ook zonder succes.Quarantanove schreef: ↑22 jul 2017 12:05 Het ziet er naar uit dat van de drie grote traditionele wielerlanden (Italia , France , België) jammer genoeg België zonder (etappe-)succes gaat blijven.
Mooi vind ik dat de WK-veldrijden bij de beloften van 2013 zijn Tour debuut gaat bekronen door Paris te halen. Hup Limburg . Wel of geen toeval dat hij van het zelfde dorp is als Peter Winnen?
Serieus?Quarantanove schreef: ↑22 jul 2017 12:05 Mooi vind ik dat de WK-veldrijden bij de beloften van 2013 zijn Tour debuut gaat bekronen door Paris te halen. Hup Limburg . Wel of geen toeval dat hij van het zelfde dorp is als Peter Winnen?
Een kind snapt toch dat de nu oude dorpsdokter nog steeds toverdrank brouwt.
Herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
Dat ze niet eerder aanvallen heeft er ook mee te maken dat het niveau zo genivelleerd is dat het ook geen zin heeft om veel eerder aan te vallen. Kijk naar Contador, die probeert het op de Croix de Fer, maar wordt uiteindelijk ook teruggepakt voor de top van de Galibier.Ernie C. schreef: ↑22 jul 2017 13:37 Het probleem van deze Tour is niet de oortjes maar meer het feit dat de top 5 alleen maar durft aan te vallen vanaf halverwege de laatste klim. Het enige dat je daar mee bereikt is dat Sky de koers controleert. De enige manier om die goede knechten te breken door eerder aan te vallen. Ik vind Bardet dus ook de grootste lafbek van het peloton. Hij had meestal mensen mee vooruit zitten die ook nog redelijk bergop kunnen rijden. Hij was dus bij uitstek degene die eerder had kunnen gaan.
Contador is een renner die al meerdere rondes heeft gewonnen en dus vind hij een podiumplaats of andere ereplaats niet zo belangrijk meer. Alle andere renners zijn meer bezig met hun podiumplaats. Wat ook logisch is als je nog nooit betere uitslagen hebt gereden.