Puck Moonen
@AmstelGoldRaas. dat geldt voor jou dan toch ook? Als er dingen deschreven worden die je niet bevallen, dan lees je die toch niet?
Misschien doet Puck wel mee in na-Tour criteria. Dan kan er bij de vrouwenwedstrijden ook veel publiek staan.
Misschien doet Puck wel mee in na-Tour criteria. Dan kan er bij de vrouwenwedstrijden ook veel publiek staan.
- AmstelGoldRaas
- Forum-lid
Daar heb je gelijk in, maar zullen we dan ook met z'n allen afspreken dat we dat gemoraliseer in een apart topic doen? Het "Grote moraalridders topic" bijvoorbeeld? Dan sla ik die lekker over en dan slaan de moraalridders dit topic lekker over.
Dus alleen nog maar topics waar we het met elkaar eens zijn?AmstelGoldRaas schreef: ↑23 jul 2017 12:04Daar heb je gelijk in, maar zullen we dan ook met z'n allen afspreken dat we dat gemoraliseer in een apart topic doen? Het "Grote moraalridders topic" bijvoorbeeld? Dan sla ik die lekker over en dan slaan de moraalridders dit topic lekker over.
- AmstelGoldRaas
- Forum-lid
Nee, alleen nog maar topics waar we on-topic blijven.Jans schreef: ↑23 jul 2017 12:06Dus alleen nog maar topics waar we het met elkaar eens zijn?AmstelGoldRaas schreef: ↑23 jul 2017 12:04Daar heb je gelijk in, maar zullen we dan ook met z'n allen afspreken dat we dat gemoraliseer in een apart topic doen? Het "Grote moraalridders topic" bijvoorbeeld? Dan sla ik die lekker over en dan slaan de moraalridders dit topic lekker over.
Hoeveel mensen die haar hier afkraken pretenderen een wielrenner te zijn?
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
Het blijft bijzonder dat mensen die kritiek hebben op een meid die tits & ass verkoopt en de mannen die daarop geilen - die, zoals gezegd, in veel gevallen oud genoeg zijn om haar vader of opa te zijn - worden weggezet als "moraalridders".Jans schreef: ↑23 jul 2017 12:06Dus alleen nog maar topics waar we het met elkaar eens zijn?AmstelGoldRaas schreef: ↑23 jul 2017 12:04Daar heb je gelijk in, maar zullen we dan ook met z'n allen afspreken dat we dat gemoraliseer in een apart topic doen? Het "Grote moraalridders topic" bijvoorbeeld? Dan sla ik die lekker over en dan slaan de moraalridders dit topic lekker over.
fietsen doe ik net als een prof,
- AmstelGoldRaas
- Forum-lid