Hoi,
Ik zit met een uitdaging en volgens mij heb ik het weleens voorbij zien komen, maar ik kan het niet vinden.
Wat ik zoek is het volgende:
Je rijdt in de beugel van je racefiets en je komt niet bij je remmen omdat je vingers niet genoeg reiken. Met frogsremmen kom je er ook wel, maar ik zoek echt iets voor als je in de beugel fietst.
Wie o wie kan helpen.
Kom niet bij de remmen
-
- Forum-lid
-
- Forum-lid
Zonder info over het soort stuur en om welke remgrepen het gaat, wordt het natuurlijk lastig. Een beetje meer info mag wel.
Wat is de drop en de reach en de vorm van je stuur?
In welke positief heb je exact problemen? Kun je daar nog wat winnen in de postitie van je remgrepen?
Sommige remgrepen kun je met een schroef stellen andere gebruiken shims om de positie van de remhandle te veranderen.
Ik heb precies dit probleem gehad (kleine handen) en met een ander stuur (vorm), een iets kortere stuurpen en het gebruik van shims tussen de remgrepen, zit het nu perfect.
Wat is de drop en de reach en de vorm van je stuur?
In welke positief heb je exact problemen? Kun je daar nog wat winnen in de postitie van je remgrepen?
Sommige remgrepen kun je met een schroef stellen andere gebruiken shims om de positie van de remhandle te veranderen.
Ik heb precies dit probleem gehad (kleine handen) en met een ander stuur (vorm), een iets kortere stuurpen en het gebruik van shims tussen de remgrepen, zit het nu perfect.
-
- Forum-lid
Groep 105 waarschijnlijk uit 2010
en het stuur is https://www.rosebikes.nl/artikel/rose-r ... aid:488446
en het stuur is https://www.rosebikes.nl/artikel/rose-r ... aid:488446
Laatst gewijzigd door GiantDefy1 op 24 jul 2017 18:09, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Forum-lid
Mijn vrouw heeft dit probleem, Ik zal een foto moeten maken. Ik liet haar net shims zien en ik denk dat het daar mee wel gaat lukken. Iemand een Nederlandse website? Anders ga ik langs de fietsenmaker.