Wil je de link eens delen i-mac. Lijkt mij ook wel aardig!
Chinese kledij
- Wolfhound32
- Forum-lid
Hou ons op de hoogte.
Ben wel benieuwd naar wat voor kwaliteit er dan geleverd wordt, kan toch bijna niet voor € 20 zou je zeggen.
Hoe werkt dat dan met aanlevering?
(Photoshop bestandje van ieder stuk van het shirt?)
Ik heb gewoon een grote afbeeldingen (denk dan aan bv. wallpaper formaat) doorgestuurd aan hen. Ik heb al een trui met mouwen met hetzelfde ontwerp. Dat stuurde ik ook als voorbeeld. Ik ben net als jullie benieuwd.
Zodra ik de trui in mijn bezit heb, post ik een paar foto's. Als de kwaliteit goed is, laat ik daar arm stukken en overschoenen maken met een eigen ontwerp. En misschien nog wat extra truitjes.
-
- Forum-lid
Heb je ook nog ontwerptekeningen van hen ontvangen dan met dingen die je wellicht nog kon aanpassen als het nodig was?i-mac schreef: ↑13 jul 2017 00:01Ik heb gewoon een grote afbeeldingen (denk dan aan bv. wallpaper formaat) doorgestuurd aan hen. Ik heb al een trui met mouwen met hetzelfde ontwerp. Dat stuurde ik ook als voorbeeld. Ik ben net als jullie benieuwd.
Zodra ik de trui in mijn bezit heb, post ik een paar foto's. Als de kwaliteit goed is, laat ik daar arm stukken en overschoenen maken met een eigen ontwerp. En misschien nog wat extra truitjes.
Misschien dat ik in de toekomst ook nog eens een fietspakkie wil laten maken en ben wel benieuwd hoe het contact verloopt.
Betaal je als het ontwerp helemaal klaar is en het in productie word genomen bijv?
Je ontvangt een voorbeeld. Die is wel niet erg groot. Je plaatst een bestelling, betaalt dus ook direct. Ik heb in het verleden al truitjes laten maken in China, en de werkwijze is dezelfde. Het blijft afwachten tot je de trui thuis ontvangt. Dan pas zie je of alles goed is of niet.
Onwaarschijnlijk hoe snel men heeft gewerkt daar. Deze morgen mocht ik al mijn trui in ontvangst nemen. En de kwaliteit is goed. Ook het ontwerp is heel, goed meegevallen. Ik heb al mindere gehad. Ik bestel er de volgende weken nog een paar met een eigen design.
We wachten nog op foto's!
-
- Forum-lid
Niet deze maar wel van hetzelfde merk Racmmer. De broek zat (valpartij 9/7, zie gevallen in 2017) mij goed (4XL) maar vind persoonlijk de pijpen iets te lang. Neemt niet weg dat ik toch weer zo'n broek zal kopen.
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless