Kuiper Trading
GERA is naar mijn mening het type persoon het het liefst zo lang mogelijk overal loopt te schreeuwen. (100 topics, facebook).
Toen der tijd aangegeven dat Reynolds remblokken niet meer leverbaar zijn daar het van Tehava naar Agu is gegaan.
Daarop is besloten die bestelling te annuleren en het geld terug te storten. Dit gaat via betaal batches kan daarmee een week duren ook netjes uitgelegd. Zijn betaling is daarop ook netjes terug gestort.
De site van Kuiper Trading is voor de wielen en andere artikel uit service bij verkoop. Het kan daar mee kloppen dat er eens iets niet actueel is op gebied van voorraad (van accessoires).
Telefonisch openingstijden zijn als volgt:
De Wielershop: 12.00 tot 17.00 uur
Kuiper Trading: 10.00 tot 17.00 uur
Van stoppen is geen sprake.
Toen der tijd aangegeven dat Reynolds remblokken niet meer leverbaar zijn daar het van Tehava naar Agu is gegaan.
Daarop is besloten die bestelling te annuleren en het geld terug te storten. Dit gaat via betaal batches kan daarmee een week duren ook netjes uitgelegd. Zijn betaling is daarop ook netjes terug gestort.
De site van Kuiper Trading is voor de wielen en andere artikel uit service bij verkoop. Het kan daar mee kloppen dat er eens iets niet actueel is op gebied van voorraad (van accessoires).
Telefonisch openingstijden zijn als volgt:
De Wielershop: 12.00 tot 17.00 uur
Kuiper Trading: 10.00 tot 17.00 uur
Van stoppen is geen sprake.
- http://www.dewielershop.nl - http://www.kuipercarbonwielen.nl (sinds 2007!)
Vreemd dat er dan in de mail die je krijgt van je bestelling ineens een mail adres niet meer klopt. Dat terwijl het van dat mail adres verstuurd is.
Weken geprobeert om een reactie te krijgen maar nergens werd op gereageert
Niet op telefonisch ingesproken boodschappen en ook andere mail adres niet
.
Zeer klantonvriendelijk en ja na een hele lange tijd werd uiteindelijk terugbetaald
Totale afrader wat mij betreft
Weken geprobeert om een reactie te krijgen maar nergens werd op gereageert
Niet op telefonisch ingesproken boodschappen en ook andere mail adres niet
.
Zeer klantonvriendelijk en ja na een hele lange tijd werd uiteindelijk terugbetaald
Totale afrader wat mij betreft
-
- Forum-lid
Helaas gaat bij mij de communicatie met Chris ook wat stroef.
Op 23 juni contact gehad met Chris over roestende nippels bij wielen van iets meer dan een jaar oud, zoals je verwacht wil hij ze maken onder garantie. Daarna verloopt de communicatie moeizaam.
Tot op heden krijg ik te horen dat hij ermee bezig is en nog laten weten hoe het gaat. Maar vervolgens moet ik zelf bellen voor een nieuwe update. Ik wacht nog steeds op mijn wielen. Gelukkig heb ik een andere set kuiperwielen waar ik mee kan rijden maar dit duurt mijns inziens erg lang.
Anderen ook last van deze matige communicatie? Ik ben dit niet van Chris gewend
Op 23 juni contact gehad met Chris over roestende nippels bij wielen van iets meer dan een jaar oud, zoals je verwacht wil hij ze maken onder garantie. Daarna verloopt de communicatie moeizaam.
Tot op heden krijg ik te horen dat hij ermee bezig is en nog laten weten hoe het gaat. Maar vervolgens moet ik zelf bellen voor een nieuwe update. Ik wacht nog steeds op mijn wielen. Gelukkig heb ik een andere set kuiperwielen waar ik mee kan rijden maar dit duurt mijns inziens erg lang.
Anderen ook last van deze matige communicatie? Ik ben dit niet van Chris gewend
Het is lastig. Afgelopen jaar had ik namelijk ook zoiets. Na een lange communicatie moest ik een maand wachten tot dat ik mijn wiel weer terugkreeg.
Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving.
Albert Einstein
Albert Einstein
En lastig is het. Ik heb namelijk alleen maar goede ervaringen. Ik rij al jaren op FCC50 wielen en heb altijd snel contact en word snel geholpen. Maar dat zegt misschien net zo weinig/veel als de andere verhalen hier. Denk alleen dat het goed is om ook deze kant te vertellen
Allard
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
-
- Forum-lid
Heb twee setjes van kuipertrading en tot op heden ook alleen maar goede ervaringen. Gisteren reactie gekregen, het lijkt de goede kant op te gaan. Hopelijk gaat dit niet veel langer duren maar het gaat niet meer zo snel als een aantal jaar geleden.
-
- Forum-lid
Mijn FCC 50 mm wilde ik gaan vervangen voor een nieuw setje komend seizoen. Vraag me nu ook sterk af ok ik kuipers ga kopen
WAARDELOOS!
De Wielershop zakt volledig door het ijs.
Ze leveren niet.
Reageren tot dusver niet op meerdere e-mails.
Reageren niet op een ingevuld contactformulier.
Zijn telefonisch moeilijk of niet bereikbaar.
Na meerdere pogingen uiteindelijk toch 1 keer telefonisch contact.
Tijdens dit gesprek doen ze beloftes die ze in de afgelopen 2 weken niet waar maken.
Mijn advies:
1) Potentiële klachten: Bestel hier NOOIT!
2) Eigenaar De Wielershop: Gooi het roer om of STOP met je handel
De Wielershop zakt volledig door het ijs.
Ze leveren niet.
Reageren tot dusver niet op meerdere e-mails.
Reageren niet op een ingevuld contactformulier.
Zijn telefonisch moeilijk of niet bereikbaar.
Na meerdere pogingen uiteindelijk toch 1 keer telefonisch contact.
Tijdens dit gesprek doen ze beloftes die ze in de afgelopen 2 weken niet waar maken.
Mijn advies:
1) Potentiële klachten: Bestel hier NOOIT!
2) Eigenaar De Wielershop: Gooi het roer om of STOP met je handel