850 Euro voor deze fiets is best nog (heel) veel geld.
Hou er ook rekening mee dat je met je 95 cm bbl op deze fiets een redelijk diepe zit zal moeten aankunnen.
Fiets Magazine nr. 2-2025 is nu verkrijgbaar! Bestel jouw exemplaar zonder verzendkosten in onze shop, voor jezelf of als cadeau voor iemand anders!
850 Euro voor deze fiets is best nog (heel) veel geld.
Hi Lcsmet, daar heb ik wel over gehoord ja. Hoe weet je zoiets van tevoren? Ik heb alleen vroeger een oude Raleigh racefiets gehad, en of die toen goed afgesteld stond betwijfel ik...
Ik heb een BBL van 94 cm voor een totale lengte van 187 cm.
OK, bedankt voor de infoDouglas schreef: ↑27 jul 2017 08:56 De laatste brochure waar ik deze fiets tegen kom is van 2013. https://www.koga.com/nl/service/brochures/2013.htm
De catalogusprijs was 1600,-, feitelijke verkoopprijs zal nog wat lager hebben gelegen. De.prijs van 850 is dus hoog.
Wielen en remmen zijn niet top en als deze echt als crosser is gebruikt kan het wel eens zijn dat er nog wat onderdelen aan vervanging toe zijn.
Voor niet heel veel meer heb je een nieuwe. Ik zou verder kijken.
Die Specialized Diverge staat ook op m'n lijstje! Maar ik zoek vooralsnog - gezien de prijs - vooral tweedehands en daar heb ik 'm nog niet gevonden. Ik heb nu iig wel wat meer info om mijn keuze op te baseren, dus dank je wel!Lcsmet schreef: ↑27 jul 2017 08:55Ik heb een BBL van 94 cm voor een totale lengte van 187 cm.
Ik zit dus even "hoog" als jij maar heb een veel korter bovenlijf.
Ik heb nu een Specialized Diverge, een zogenoemde gravelracer, in maat 61 om te gaan werken.
Op deze fiets heb ik een compact stuur en een 10 cm stuurpen gemonteerd.
Ik heb ook een GT Grade flatbar gehad maar kan je zeggen dat de zit op de Diverge voor mij veel beter is als je een beetje sneller wil gaan.
Om je een idee te geven, de GT Grade (alu frame/Shimano 105 11-speed/XT hydraulische schijfremmen) heb ik na 10 maanden terug verkocht met amper 1000 km op de teller voor 850 Euro.
Ja, klopt. Daar biedt hij in 1 koop 2 fietsen aan. Dat stoort me niet zo. Wat zouden jullie een goede prijs vinden voor de fiets? Ik heb hem al wat naar beneden, maar weet niet precies waar ik uit kan komen zonder te veel te betalen.Marcopfiets schreef: ↑27 jul 2017 13:26 Hij heeft hem met twee verschillende advertenties er op staan: https://link.marktplaats.nl/m1182081829