Ik had nog een foto op mn telefoon. Niet de mooiste foto...Robbert-010 schreef: ↑27 jul 2017 10:03 @japiecarbon ik ben wel geïnteresseerd geraakt in zo'n setje wielen door je positieve verhalen over deze wielen.
Zou je is een foto van je fiets willen posten waar ze in zitten.
Carbon clinchers uit China vragen
-
- Forum-lid HC
- daniel1975
- Forum-lid HC
Nog veel verschil tussen Helin en Flixi carbon wielen?
Helin lijkt lichter te zijn, maar hoe is de duurzaamheid?
Helin lijkt lichter te zijn, maar hoe is de duurzaamheid?
Less is bore
Helemaal mee eens past goed bij de frame buizen.Fietsen?altijd schreef: ↑28 jul 2017 15:07 Ik zou niet hoger gaan. Dit is nog chique en past nog bij het frame.
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.
-
- Forum-lid
Thx voor het plaatjejapiecarbon schreef: ↑28 jul 2017 21:18Ik had nog een foto op mn telefoon. Niet de mooiste foto...Robbert-010 schreef: ↑27 jul 2017 10:03 @japiecarbon ik ben wel geïnteresseerd geraakt in zo'n setje wielen door je positieve verhalen over deze wielen.
Zou je is een foto van je fiets willen posten waar ze in zitten.
Ik vind de wielen wel mooi maar, wat ik jammer vind is dat er een vak op de wielen zit die wat lichter van kleur is. Of lijkt dit alleen zo op foto? Daarnaast idd de vraag hoe deze wielen zich verhouden tot de wielen van Helin. Welke volgens wel mij egaal van kleur zijn.
- daniel1975
- Forum-lid HC
En nogmaals de vraag; wat is verschil tussen deze en Helin?
Less is bore
-
- Forum-lid HC
Ik ken de wielen van Helin niet, dus kan je het verschil niet vertellen. Ik heb het vermoeden dat heel veel velgen uit dezelfde fabriek komen, maar helemaal zeker weten doe ik dat niet.
Die vlakken hebben heel veel (UD) carbon wielen, ik denk dat het komt door de matjes die ze gebruiken,
Dit valt in het echt overigens veel minder op, hangt net een beetje van de licht inval af.
Die vlakken hebben heel veel (UD) carbon wielen, ik denk dat het komt door de matjes die ze gebruiken,
Dit valt in het echt overigens veel minder op, hangt net een beetje van de licht inval af.
En je kunt bij de meeste verkopers aangeven welke naven, spaken, verborgen/zichtbare spaaknippels, vorm velg (u/v vorm) ed.
Ik heb ook eens gehoord dat het B keuze velgen van erkende merken zouden zijn. Geen idee wat daar weer van waar is maar volgens mij al met al niet zoveel verschil in materialen. Enkel de spaakkunsten lijken dan nog relevant irt prijs. Daar heb ik echter geen verstand van.
Ik heb ook eens gehoord dat het B keuze velgen van erkende merken zouden zijn. Geen idee wat daar weer van waar is maar volgens mij al met al niet zoveel verschil in materialen. Enkel de spaakkunsten lijken dan nog relevant irt prijs. Daar heb ik echter geen verstand van.
- Wiliertoerist
- Forum-lid
-
- Forum-lid HC
Dat is gewoon een chinese opslag
Die vlakken zijn normaal, in het echt zijn het telkens kwartjes van de velg, 2/4 donkerder en 2/4 lichter.Robbert-010 schreef: ↑30 jul 2017 17:51
...
Ik vind de wielen wel mooi maar, wat ik jammer vind is dat er een vak op de wielen zit die wat lichter van kleur is. Of lijkt dit alleen zo op foto? Daarnaast idd de vraag hoe deze wielen zich verhouden tot de wielen van Helin. Welke volgens wel mij egaal van kleur zijn.
Dit is gewoon omdat de wielen UD zijn. Je kan ze meestal ook in 3k krijgen (ruitjes)
Een wiel dat helemaal zwart is, heeft er verf opzitten.
Reactie van Helin. Valt onder de garantie, hoef alleen 30 dollar te betalen voor het verschepen. Wat vinden jullie hiervan en hoeveel vertrouwen kan ik nog hebben in de wieltjes?