tenzij je Pantani heet. Maar dat is wel 20 jaar geleden...
Tour 2017
-
- Forum-lid
Ja ben fan van pantani maar dat was met de nodige foute middelen.
De ploeglijding heeft dat voor hem bepaald.
Herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
In het kader van: "In zijn tweede grote ronde van het seizoen is hij beter dan in zijn eerste." Dit met 2016 in gedachten waarbij Q de Vuelta won na eerder de Tour te hebben gereden. Misschien had dit gewerkt, maar dan had hij het klassement van de Giro eerder moeten loslaten. Helemaal toen hij een beetje ziekjes werd tijdens de Giro.
ik denk niet dat de "foute middelen" de oorzaak zijn van de dubbel giro-tour (tenslotte was zowat iedereen fout bezig). Enkel het verlaten van de tour door een aantal renners en de ongelooflijke blunders van de telecomploeg en natuurlijk ook wel het ongelooflijke klimmerstalent maakten dat Pantani de tour kon winnen tegen Jan Ulrich.ridley orion schreef: ↑30 jul 2017 18:19 Ja ben fan van pantani maar dat was met de nodige foute middelen.
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord.
Gegokt en verloren.EmPeHa schreef: ↑30 jul 2017 20:35 In het kader van: "In zijn tweede grote ronde van het seizoen is hij beter dan in zijn eerste." Dit met 2016 in gedachten waarbij Q de Vuelta won na eerder de Tour te hebben gereden. Misschien had dit gewerkt, maar dan had hij het klassement van de Giro eerder moeten loslaten. Helemaal toen hij een beetje ziekjes werd tijdens de Giro.
Ik denk dat je het Sky-collectief alleen maar kan verslaan als je het concept enigszins overneemt. Kopman in topvorm en 8 "superrobots" om hem heen die zich volledig wegcijferen. Een beetje leuk flierefluitend gaan aanvallen in de bergen loont helemaal niet meer voor de GC-renners. Sky haalt je terug en maakt je stuk. Zo'n Bardet deed het natuurlijk wel leuk, maar was geen echte bedreiging. De laatste dagen zat hij er helemaal doorheen. Aru had geen ploeg, Quintana was niet goed.
Ai, wat een pessimisme . Ik heb best wel genoten van de Tour, af en toe .
- daniel1975
- Forum-lid HC
aanvullend: en niemand heeft naast Vroem een fatsoenlijke TT in de benen zitten.
Less is bore
-
- Forum-lid
Ik ken wel iemand
Alleen die won al wat dit jaar.
Alleen die won al wat dit jaar.
Maak joe woar
Alleen Tom. Maar de kans is groot dat de TT kilometers volgend jaar nog verder worden teruggebracht. Begreep dat er een ploegentijdrit komt. Daarnaast hooguit nog een korte klimtijdrit om Bardet nog wat kans te geven.daniel1975 schreef: ↑31 jul 2017 13:10 aanvullend: en niemand heeft naast Vroem een fatsoenlijke TT in de benen zitten.
o'7o
- MarkVeenstra
- Forum-lid HC
En Daniel Martin
WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013
Canyon Ultimate AL 2013
- daniel1975
- Forum-lid HC
Dag 3 van de Tour volgend jaar 35km ploegentijdrit. Mooie discipline, maar wat mij betreft niet voor in een grote ronde.
Als sterke renner in een matig team verlies je dan buiten je eigen schuld al van de rijke ploegen.
Als sterke renner in een matig team verlies je dan buiten je eigen schuld al van de rijke ploegen.
Less is bore