![Smile :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
Mijn totale "moving time" was ~62 uur volgens Strava, dus gemiddeld 23km/u. Totaal dus 40 uur doorgebracht bij de controls, waarvan zo'n 11 uur geslapen (als een marmot
![Wink ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
).
Ik kan dus inderdaad behoorlijk tijd winnen door wat efficiënter door de controls te gaan maar a) het was niet nodig (Ik bleef redelijk in de buurt van mijn "optimistische" planning en eindigde met 15 uur "time in hand") en b) het was gewoon ook leuk om overal relaxed te eten en een praatje te maken. De vrijwilligers waren overal geweldig, heel betrokken en veel humor (en voor hen was het ook zwaar, denk niet dat ze echt veel hebben geslapen). Eten was ook super. Eigenlijk allemaal ongekende luxe voor een randonneur, een ***** brevet dus
N.a.v. alles wat ik op fora over vorige edities had gelezen was mijn plan om de eerste nacht door te rijden (gestart om 12:45) En om vervolgens te proberen om 's avonds te slapen en 's nachts te rijden (ik rijd graag 's nachts, ook al zijn er natuurlijk nadelen). Dat heeft goed uitgepakt, ik was voor de meute uit, en had op de terugweg wat uurtjes minder extreme wind.
Al met al kijk ik terug naar een erg geslaagd brevet. Over vier jaar weer
![Wink ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)