Het is hier inderdaad erg warm de laatste dagen.
Mijn oplossing is vroeg vertrekken. 7 uur weg, 10 uur uiterlijk 10:30 weer op de camping.
Hartslag in de hitte.
-
- Forum-lid
Precies dat. De wereld is zo mooi als het nog stil is.
Maak joe woar
Tja ik ben op vakantie dus lekker rustig opstaan en ontbijten. (brood is pas vanaf 8:30 te halen)
En daarna lekker fietsen, die paar uurtjes eerder maken voor mij ook niet echt verschil
Vandaag gelukkig 10 graden koeler, nog maar 31 graden gezien en bovenin de Vercors waardes in de 20.
Stuk beter uit te houden en hartslag wilde nu ook lekker omhoog tijdens het klimmen. (met dus power ook)
En daarna lekker fietsen, die paar uurtjes eerder maken voor mij ook niet echt verschil
Vandaag gelukkig 10 graden koeler, nog maar 31 graden gezien en bovenin de Vercors waardes in de 20.
Stuk beter uit te houden en hartslag wilde nu ook lekker omhoog tijdens het klimmen. (met dus power ook)
Vanmorgen ook op pad gegaan in Toscane,80km en 1200hm gemaakt vertrokken met 27gr en geëindigd met 37gr om 12:00 uur.
Hartslag was hoger door de warmte wattage prima.Heerlijk gereden kort maar krachtig.
Hartslag was hoger door de warmte wattage prima.Heerlijk gereden kort maar krachtig.
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.