Oude/goedkope wielenset voor in de winter?
Aangezien ik op het punt sta een nieuwe racefiets aan te schaffen en daar de wielen in te vervangen, vroeg ik me af of het zin heeft om de oude (goedkope) wielen te bewaren voor in de winter.
Volgens de fietsenmaker heeft dit zin omdat in de winter je wielen sneller beschadigen (als er gestrooid wordt enzo). Ik vraag me alleen af of ik nog terug zou willen naar mijn oude wielen als ik een mooi setje nieuwe heb. Mijn oude wielen zou ik bij de fietsenmaker ook in kunnen wisselen voor een korting op de fiets (rond de 100 - 150 euro).
Dus ik vroeg me ook af hoeveel mensen hier hun wielen in de winter wisselen voor een oud/goedkoper setje?
Volgens de fietsenmaker heeft dit zin omdat in de winter je wielen sneller beschadigen (als er gestrooid wordt enzo). Ik vraag me alleen af of ik nog terug zou willen naar mijn oude wielen als ik een mooi setje nieuwe heb. Mijn oude wielen zou ik bij de fietsenmaker ook in kunnen wisselen voor een korting op de fiets (rond de 100 - 150 euro).
Dus ik vroeg me ook af hoeveel mensen hier hun wielen in de winter wisselen voor een oud/goedkoper setje?
- Desertstorm
- Forum-lid
Om welke wielset gaat het?
"Van wat aanrotzooien leer je vaak het meest."
Zelfs los van winteractiviteiten zou ik niet met 1 wielset door het leven willen gaan.
Heb je 1 wielset , dan sta je stil bij 1 onnozel probleempje.
Dus gewoon houden die 2e set.
Heb je 1 wielset , dan sta je stil bij 1 onnozel probleempje.
Dus gewoon houden die 2e set.
Herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
Oude wielenset is Shimano RS01.
- Desertstorm
- Forum-lid
Wat Keezx zegt; Ik zou voor die 100 euro die je er voor vangt het setje inderdaad lekker houden. Je weet nooit wat er gebeurd
- Desertstorm
- Forum-lid
Houden