Specialized
-
- Forum-lid HC
Iemand ervaring met de rijeigenschappen van de Allez Sprint DSW?
Ik heb nu de gewone Allez van 3 jaar geleden, ben hier erg tevreden over en zit nu met een schuin oog naar dit frame te kijken. Vooral de Sagan Superstar ziet er erg mooi uit.
Ik heb nu de gewone Allez van 3 jaar geleden, ben hier erg tevreden over en zit nu met een schuin oog naar dit frame te kijken. Vooral de Sagan Superstar ziet er erg mooi uit.
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
-
- Forum-lid
Ik heb er een sinds jan 17. Zeer tevreden mee.
Heb de complete fiets gekocht en inmiddels de Shimano 105 vervangen door SRAM RED en de wielen voor carbon Stealth45. Werd tie alleen maar beter van
Las laatst ergens op het web de reclame tekst bij de fiets waarin de relatie met de Roubaix werd geroemd (comfortabel). Dit kan ik echter niet onderschrijven. De fiets is gewoon strak, direct en hard, zoals ik het wil.
Hieronder een plaatje van mijn fiets. Inmiddels dus met 4.5 cm carbon velgen en SRAM RED.
Heb de complete fiets gekocht en inmiddels de Shimano 105 vervangen door SRAM RED en de wielen voor carbon Stealth45. Werd tie alleen maar beter van
Las laatst ergens op het web de reclame tekst bij de fiets waarin de relatie met de Roubaix werd geroemd (comfortabel). Dit kan ik echter niet onderschrijven. De fiets is gewoon strak, direct en hard, zoals ik het wil.
Hieronder een plaatje van mijn fiets. Inmiddels dus met 4.5 cm carbon velgen en SRAM RED.
colnagofreak schreef: ↑08 aug 2017 22:05 Iemand ervaring met de rijeigenschappen van de Allez Sprint DSW?
- Wiliertoerist
- Forum-lid
Deze ook niet, want je hebt je contributie aan Photobucket nog niet voldaan....
En vermoedelijk alleen zichtbaar voor betalende gebruikers van PB.
En vermoedelijk alleen zichtbaar voor betalende gebruikers van PB.
Laatst gewijzigd door Wiliertoerist op 10 aug 2017 00:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Hij is getest in het Duitse Roadbike deze maand. Test van alu bikes tot €2000,-. De Duitsers waren heel positief over deze fiets, noemden hem de snelste fiets die je voor dit geld kan krijgen. Weinig comfort, mede door de aero zitbuis. Rijgedrag was vergelijkbaar met de Venge.colnagofreak schreef: ↑08 aug 2017 22:05 Iemand ervaring met de rijeigenschappen van de Allez Sprint DSW?