SRAM ETAP
Heb gisteren de beide batterijen voor- en achter opgeladen en weer terug geplaatst.
Op de Wahoo de batterijstatus bekeken zonder nog een schakelfunctie gebruikt te hebben en dan blijkt dat hij geen van allen rapporteert.
Du moment dat je de de voorderrie schakelt, op de derrie zelf, dan pas rapporteert hij deze als "goed".
Worden vervolgens de linker- en rechter stuurhendel bediend dan komen ook deze in beeld met de kwalificatie "goed" en tegelijkertijd is ook de achterderrie weer in beeld.
Het lijkt omslachtig maar de conclusie is eigenlijk dat je na een oplaadbeurt met alle componenten even een keer moet schakelen om het werkend te krijgen.
Op de Wahoo de batterijstatus bekeken zonder nog een schakelfunctie gebruikt te hebben en dan blijkt dat hij geen van allen rapporteert.
Du moment dat je de de voorderrie schakelt, op de derrie zelf, dan pas rapporteert hij deze als "goed".
Worden vervolgens de linker- en rechter stuurhendel bediend dan komen ook deze in beeld met de kwalificatie "goed" en tegelijkertijd is ook de achterderrie weer in beeld.
Het lijkt omslachtig maar de conclusie is eigenlijk dat je na een oplaadbeurt met alle componenten even een keer moet schakelen om het werkend te krijgen.
...
- daniel1975
- Forum-lid HC
Vraag het mij af, wat voegt het toe?
Heb liever dat ze tijd steken in het verfraaien van de huidige versie. Slankere accu en mooiere uiterlijk (zwart!).
Heb liever dat ze tijd steken in het verfraaien van de huidige versie. Slankere accu en mooiere uiterlijk (zwart!).
Less is bore
Quickstep die Sram etap test? Zou er mogelijk een switch in groepset komen van shimano naar sram volgend jaar?
Met de nieuwe dura ace schrijfrem hoods die veel ergonomischer zijn vind ik het voor disc-bikes jammer, maar de mechanische sram vind ik dan weer mooier
Met de nieuwe dura ace schrijfrem hoods die veel ergonomischer zijn vind ik het voor disc-bikes jammer, maar de mechanische sram vind ik dan weer mooier
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Inderdaad, wel straf dat ze deze testen tijdens een echte koers in het lopende seizoen.
Ik heb me begin dit jaar op velofollies wel laten vertellen dat Sky de enige ploeg zou zijn die echt gesponsord worden door Shimano.
Alle andere ploegen zouden moeten betalen, geen idee hoeveel, voor de groepsets.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
zal zowieso wel een enorm koopje zijn voor world-tour ploegen, ik kan me niet voorstellen dat die ook maar in de buurt van de adviesprijs moeten betalenLcsmet schreef: ↑10 aug 2017 12:02Inderdaad, wel straf dat ze deze testen tijdens een echte koers in het lopende seizoen.
Ik heb me begin dit jaar op velofollies wel laten vertellen dat Sky de enige ploeg zou zijn die echt gesponsord worden door Shimano.
Alle andere ploegen zouden moeten betalen, geen idee hoeveel, voor de groepsets.
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Broodje aap wat mij betreft. Dit jaar zijn er juist meer ploegen die met Shimano rijden. We weten allemaal dat je net zo goed koersen kunt winnen op een fiets afgemonteerd met Sram of Campagnolo, dan ga je daar je gratis spullen toch halen als ploeg als je het van Shimano niet zou krijgen.Lcsmet schreef: ↑10 aug 2017 12:02 Inderdaad, wel straf dat ze deze testen tijdens een echte koers in het lopende seizoen.