Giant
Theo Schilder Alkmaar, was geen voorraad model. Hij moest hem apart voor mij bestellen.
zit wat in dubio tussen de volgende fietsen; eigenlijk was denk ik de TCR Advanced Pro 1 goed geweest. Deze wordt nu niet meer aangeboden. Daarom komen de volgende in aanmerking:
Giant TCR Advanced SL 2 2018 = mech. ultegra / full carbon vork / carbon wielset / 6,8kg = 3700euro
Giant TCR Advanced pro 0 2018 = mech DA / full carbon vork / carbon wielset / 6,9kg = 4700 euro
Giant TCR Advanced 0 2018 = DI2 ultegra / alu wielset / 7,7kg = 3000 euro
gewicht vind ik wel belangrijk...
Giant TCR Advanced SL 2 2018 = mech. ultegra / full carbon vork / carbon wielset / 6,8kg = 3700euro
Giant TCR Advanced pro 0 2018 = mech DA / full carbon vork / carbon wielset / 6,9kg = 4700 euro
Neem de duurste, wordt je portemonnee het lichtst van.
Verder zal het in de praktijk nauwelijks uitmaken. Persoonlijk heb ik gekozen voor een SL frame, dat ik heb afgemonteerd met Chorus. Ik zie hier de meerwaarde van Dura ace tov Ultegra niet zo. En ik vind het prachtig om de mechanische schakeling perfect te hebben. Dus ook geen elektronische variant. Met welke van deze fietsen ga je ook de deur uit als het regent of koud is? Dat is de beste, want uiteindelijkgaat het om kilometers maken.
Verder zal het in de praktijk nauwelijks uitmaken. Persoonlijk heb ik gekozen voor een SL frame, dat ik heb afgemonteerd met Chorus. Ik zie hier de meerwaarde van Dura ace tov Ultegra niet zo. En ik vind het prachtig om de mechanische schakeling perfect te hebben. Dus ook geen elektronische variant. Met welke van deze fietsen ga je ook de deur uit als het regent of koud is? Dat is de beste, want uiteindelijkgaat het om kilometers maken.
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Ik zou de Advanced met Di 2 nemen en dan nog een lichte full carbon wielset erbij.mouse schreef: ↑10 aug 2017 14:37.............;;;
Mogelijk een ander zadel, stuur en stuurpen en je houdt nog een beetje geld over, je schakelt electronisch en het gewicht zal dan ook niet zoveel zwaarder meer zijn dan de andere 2.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
Is Giant nou het enige merk dat een fiets maakt met de combinatie:
- Aero frame
- Dura Ace Di2
- Schijfremmen
Zat helemaal weg te kwijlen bij die nieuwe Orbea Orca Aero, maar ik vind velgremmen gewoon echt achterhaald en mn volgende fiets moet en zal schijfremmen hebben.
- Aero frame
- Dura Ace Di2
- Schijfremmen
Zat helemaal weg te kwijlen bij die nieuwe Orbea Orca Aero, maar ik vind velgremmen gewoon echt achterhaald en mn volgende fiets moet en zal schijfremmen hebben.
- jerome2710
- Forum-lid
Canyon Aeroroad Disc?Stoffa schreef: ↑11 aug 2017 11:03 Is Giant nou het enige merk dat een fiets maakt met de combinatie:
- Aero frame
- Dura Ace Di2
- Schijfremmen