Tja, die hoogtemeters inderdaad bizar hoog. Deze registratie komt direct vanaf mijn Iphone met de Strava app.
Via mijn Polar V800 kwam ik op 110 hm, dat komt een stuk dichter in de buurt van de werkelijkheid.
Fiets Magazine nr. 12-2024 is nu verkrijgbaar! Bestel jouw exemplaar zonder verzendkosten in onze shop, voor jezelf of als cadeau voor iemand anders!
Tja, die hoogtemeters inderdaad bizar hoog. Deze registratie komt direct vanaf mijn Iphone met de Strava app.
Ik vond het op de lange route (165km) juist erg rustig. Grote delen alleen gereden. Tot Hornhuizen slechts af en toe in een groepje gereden. Van Hornhuizen tot de finish op de Grote markt vond ik het redelijk druk op de route, maar niet storend. Bij de bevoorrading in Hornhuizen en de finish op de Grote Markt vond ik het wel erg druk. De fietsenstalling was veel te klein.martijnnnn schreef: ↑06 aug 2017 18:59 Bauke Mollematocht gefietst vanuit Groningen. Leuke tocht, prima georganiseerd. Na lange tijd weer eens een toertocht gefietst, maar vind het toch te massaal. Fiets liever met een paar man samen of een rondje alleen.
Ligt niet aan de tocht, meer aan m'n eigen voorkeur
114km:
https://www.strava.com/activities/11198 ... 1502022047