inname per dag
Nu hoeft die vraag natuurlijk niet gesteld te worden omdat hij wil afvallen. Het kan natuurlijk ook zijn dat hij gewoon wil weten hoeveel hij theoretisch zou gaan wegen als hij een paar maanden aan een dergelijk dieet houdt.
Met een dergelijk laag startgewicht ben je ook zo klaar met het verbranden van vetten op die manier dus ik betwijfel of die rekensom lang houdbaar blijft.
Met een dergelijk laag startgewicht ben je ook zo klaar met het verbranden van vetten op die manier dus ik betwijfel of die rekensom lang houdbaar blijft.
Campagnolo Ultra Dork
Als hij het echt wil weten is er daarom maar één manier: proberen. Ik vraag me met zo'n begingewicht alleen af waarom je er over na zou willen denken.Ernie C. schreef: ↑14 aug 2017 13:36 Nu hoeft die vraag natuurlijk niet gesteld te worden omdat hij wil afvallen. Het kan natuurlijk ook zijn dat hij gewoon wil weten hoeveel hij theoretisch zou gaan wegen als hij een paar maanden aan een dergelijk dieet houdt.
- daniel1975
- Forum-lid HC
1.78 en 65 kilo.. hoeveel kilo vet denk je dan nog over te hebben? Dan heb je al een serieus laag vetpercentage. Ik denk eerder dat je alleen maar spieren gaat opvreten als je met zulke roofbouw praktijken je bezig gaat houden.
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
65 kg en 1,78 is een laag BMI. 20.515 om precies te zijn. Met 62 kg kom je uit op 19.56 en dan begint toch wel de gevaren zone in zicht te komen. Veel lichter zou je niet willen worden.
En een energie schuld van 2000 kcal is absurd, echt absurd. Je gaat je ook heel naar voelen. Je lichaam weet niet wat het overkomt en schiet in een soort stress modus. Er zal gaan bezuinigd worden op stookkosten en je hebt nul energie over. Het kan ook heel lang duren voor je weer uit deze stress modus bent, als je meer normaal gaat eten.
Goede raad: NIET DOEN!!!
2000 kcal energie is gewoon dom. 500-700 kcal is echt genoeg. In dat geval val je in een week zo'n halve kg af. Zoiets houdt je ook makkelijk een paar weken vol
PS:
en,..... oh mijn god, wat is die derosa spuuglelijk
En een energie schuld van 2000 kcal is absurd, echt absurd. Je gaat je ook heel naar voelen. Je lichaam weet niet wat het overkomt en schiet in een soort stress modus. Er zal gaan bezuinigd worden op stookkosten en je hebt nul energie over. Het kan ook heel lang duren voor je weer uit deze stress modus bent, als je meer normaal gaat eten.
Goede raad: NIET DOEN!!!
2000 kcal energie is gewoon dom. 500-700 kcal is echt genoeg. In dat geval val je in een week zo'n halve kg af. Zoiets houdt je ook makkelijk een paar weken vol
PS:
en,..... oh mijn god, wat is die derosa spuuglelijk

Live fast; die young. mijn blog
- daniel1975
- Forum-lid HC
Heheh, de Tango. De 1e gen. Multipla onder de fietsen 

Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
-
- Forum-lid HC
Ben zelf ook 1,78 bij 65kg en kan zeggen dat ik nog steeds "zwembandjes" heb. Ik kan makkelijk nog 3 a 4 kg verliezen en dan heb ik nog een normaal vetpercentage. BMI is een indicatie (gemiddelde voor een groep), als je het echt willen weten dan een huidplooimeting, hydrostatisch of röntgenstralen. Vetpercentage van 10% is nog steeds gezond.
What makes the boat go faster?
Maar je bent er toch niet op uit om dat in anderhalve week weg te werken?Livio Livius schreef: ↑14 aug 2017 21:29 Ben zelf ook 1,78 bij 65kg en kan zeggen dat ik nog steeds "zwembandjes" heb. Ik kan makkelijk nog 3 a 4 kg verliezen en dan heb ik nog een normaal vetpercentage. BMI is een indicatie (gemiddelde voor een groep), als je het echt willen weten dan een huidplooimeting, hydrostatisch of röntgenstralen. Vetpercentage van 10% is nog steeds gezond.
-
- Forum-lid HC