Canyon
- MarkVeenstra
- Forum-lid HC
En kleur.., dat is iets wat veel klagers zal aanspreken
WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013
Canyon Ultimate AL 2013
Ik vind hem wel aardig. Goed voor het dragen. Chain cather bij de single ring. Speciale brede tubeless wielen. Praktisch zonder opsmuk. De fiets had alleen zwart moeten zijn. Setje andere wielen met racebanden en een los 52 tands rotorblad erbij en de rest van de fietsen kan eruit.
Maar wat nog mooier is: de h11 stuur combinatie is los te bestellen. Bij de componenten.
Maar wat nog mooier is: de h11 stuur combinatie is los te bestellen. Bij de componenten.
Betreft Mavic Cosmic Pro Carbon Exalith wielen (45mm).
Op de plek waar het ventiel uit mijn velg komt heb ik bij beide wielen helaas een klein scheurtje gevonden. De scheur zit in een soort "tuutje", een apart rond stukje (carbon?) waar het ventiel doorheen komt. Ik weet alleen niet goed of dit tuutje ook verbonden is met de rest vd velg.
Kortom, is er een risico dat de rest van de velg ook scheurt....? Iemand een idee? Ik gok dat is het is ontstaan door het ventielringetje en er teveel kracht op is komen te staan. Hoe zouden jullie dit afhandelen?
Dank voor evt reacties!
Op de plek waar het ventiel uit mijn velg komt heb ik bij beide wielen helaas een klein scheurtje gevonden. De scheur zit in een soort "tuutje", een apart rond stukje (carbon?) waar het ventiel doorheen komt. Ik weet alleen niet goed of dit tuutje ook verbonden is met de rest vd velg.
Kortom, is er een risico dat de rest van de velg ook scheurt....? Iemand een idee? Ik gok dat is het is ontstaan door het ventielringetje en er teveel kracht op is komen te staan. Hoe zouden jullie dit afhandelen?
Dank voor evt reacties!
-
- Forum-lid
Volgens mij maakt dat tuutje geen onderdeel uit van de velg. Bij mijn mavic wiel zit dat tuutje los. Misschien los getrilt.
Het Carbon in de exalith wielen heeft geen structurele functie. Het aluminium gedeelte van de velg wel. Dus je kunt gewoon doorrijden.Kempen01 schreef: ↑15 aug 2017 22:54 Betreft Mavic Cosmic Pro Carbon Exalith wielen (45mm).
Dank voor evt reacties!
In iedergeval die ringetjes niet meer gebruiken of minder hard aandraaien. Misschien trappen ze erin als garantie, misschien kun je het zelf laten repareren.
Ik ben momenteel al enkele weken de 'outlet factory' van Canyon in het oog aan het houden. Deze wordt mondjesmaat aangevuld met nieuwe outletmodellen.
Zijn deze koopjes vergelijkbaar met de grote outlet die eind september/begin oktober gepland staat bij hen. Of zijn dit vaak nog vele betere acties?
Zijn deze koopjes vergelijkbaar met de grote outlet die eind september/begin oktober gepland staat bij hen. Of zijn dit vaak nog vele betere acties?
It's just a hill - Get over it