Titanium fietsen
beiden staan nochtans identiek afgesteld ,op de Litespeed staat nu momenteel ook een rechte zadelpen zonder setback en een ander zadel zodat het niet langer lijkt of het zadel te ver vooruit staat en dit frame was te nemen of te laten ,10jaar oude reststock bij de F.M. en is misschien een cm te klein maar dit heeft mij al die jaren niet gehinderd op +200km tochten
Geen, het is een beetje slecht te zien maar het zijn twee binnenbandjes en twee lichtertjes in een plastic zip-zakje en een minipompje, bij elkaar gehouden door een toe-clip riempje
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Ik denk dan eerder aan de omgedraaide stuurpen plus flink wat spacers......rodekool schreef: ↑18 aug 2017 20:16 beiden staan nochtans identiek afgesteld ,op de Litespeed staat nu momenteel ook een rechte zadelpen zonder setback en een ander zadel zodat het niet langer lijkt of het zadel te ver vooruit staat en dit frame was te nemen of te laten ,10jaar oude reststock bij de F.M. en is misschien een cm te klein maar dit heeft mij al die jaren niet gehinderd op +200km tochten
Herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
de grote oorzaak hiervan is een lengte verschil in balhoofdbuis bij deze frames Litespeed 12cm ,Van Nicholas
15cm dus 3cm verschil en die wordt opgevangen door de spacers wanneer je daar bijtelt dat de V.N. een Thompson stuurpen heeft met 10° en de Litespeed een Ritchey van 6° dan geeft dit inderdaad een ander uitzicht , de stuurpennen omdraaien is geen optie omdat ik wegens rugproblemen niet diep kan zitten
15cm dus 3cm verschil en die wordt opgevangen door de spacers wanneer je daar bijtelt dat de V.N. een Thompson stuurpen heeft met 10° en de Litespeed een Ritchey van 6° dan geeft dit inderdaad een ander uitzicht , de stuurpennen omdraaien is geen optie omdat ik wegens rugproblemen niet diep kan zitten