Puck Moonen
Als een reactie niet in je straatje past, dan is dat niet meteen een inhoudsloze reactie. En als er (zeer terecht IMO) voorzichtig gemodereerd wordt richting kinderachtige stemmingmakerij, dan is dat niet meteen censuur.
Maar, om Lugosi te citeren (geweldige 2 posts hierboven trouwens): ik begrijp dat jij dat niet begrijpt.
Maar, om Lugosi te citeren (geweldige 2 posts hierboven trouwens): ik begrijp dat jij dat niet begrijpt.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
Omdat ik een vrouw ben? Ik begrijp wel meer niet. Maar dat gaat niet over het vrouw zijn. Mensen die vragen stellen, terwijl ze het antwoord al weten, ze doen toch niets met de reacties. In andere topics vragen stellen over welke merken gravelracers er zijn, om ze in hun eigen website te plakken. Dus, allemaal meer van hetzelfde, dat begrijp ik niet...
Dat is in een notendop inderdaad wat hier gebeurt. Ik weet niet of het slecht begrijpend lezen is of bewust verdraaien wat ik schrijf maar per saldo is het een zoveelste voorbeeld waar een goed onderbouwde maar onwelgevallige mening het stempel "trol" krijgt omhet vervolgens op de man te spelen in plaats van op de bal. Ik weet, c'est le ton qui fait la musique, maar daar doorheen prikken wil een aantal forumleden maar niet lukken.alien schreef: ↑20 aug 2017 10:35 PROTIP: opmerking aangaande de vermeende frustraties van "opponenten" doen weinig meer dan je eigen frustraties benadrukken. Probeer eens wat inhoudelijker te reageren. Als je uit reacties zoals die van Timo niet meer leest dan "een twintigjarig meisje afmaken omwille van het vermaak", dan ben je een bijzonder slecht begrijpend lezer.
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
- daniel1975
- Forum-lid HC
Als je je er zelf al van bewust bent dat je toon vals is, wellicht dan de boel een beetje stemmen en in een prettigere toonsoort musiceren?
Less is bore
-
- Forum-lid HC
Ook in het mannen prof peleton rijden renners als vulling omdat de sponsor toevallig een neefje heeft die ook wel aardig kan fietsen. In dat opzicht is Puck niet nieuw.
What makes the boat go faster?
Nee zeker niet, maar dan moeten haar wielrenprestaties ook niet groter gemaakt worden dan dat ze zijn.Livio Livius schreef: ↑20 aug 2017 14:16 Ook in het mannen prof peleton rijden renners als vulling omdat de sponsor toevallig een neefje heeft die ook wel aardig kan fietsen. In dat opzicht is Puck niet nieuw.
-
- Forum-lid HC
Het enige wat ze goed doet is the creeren van aandacht door goed gebruik van social media. En de media (oa dit forum) maken daar weer gebruik van en dit geeft een zelf versterkend effect. Waardoor haar prestaties vanzelf nog groter worden. In dat opzicht wacht ik eigenlijk nog op een dagelijkse vlog van Puck
-
- Forum-lid HC
Btw zie net dat ik forum lid HC ben. Bij deze stel ik voor dat alleen HC leden in het Puck topic mogen reageren .
- daniel1975
- Forum-lid HC
De HC leden reageren alleen inhoudelijk ipv met fotos.....
Less is bore