Vuelta 2017
2 dagen geleden was de eerste keer dat ik twijfelde of Contador het nog kon. Daarvoor ging ik er altijd vanuit dat de valpartijen hem parten speelde. Blijkt het eergisteren een virusje geweest te zijn. Hopelijk 'krijgt' hij nog wat tijd op een col om weer mee te doen voor de eindzege.
-
- Forum-lid
Klopt bij topsporters duurt het vaak een dag.
Bianchi Oltre xr3 Ultegra di2/Scope R4D/Deda Alanera Dcr.
Factor Ostro VAM Dura-Ace di2/Black Inc.
Factor Ostro VAM Dura-Ace di2/Black Inc.
Ik vermoed dat een virusje in dit geval gelijk stond aan een dag diarree. Als dat over is dan herstel je daarvan met een goede maaltijd en wat extra vocht. Zelfs in een grote ronde. Een normaal mens was geen 160km gaan fietsen en was een dag later weer prima in orde.
Als je echt ziek bent (met dagen diarree) dan wordt het lastig om te herstellen in een grote ronde, zeker in de ronde van Spanje want daar moet je voor een AK om de dag serieus in het rode en met de hitte is uitdroging een groot gevaar.
Vandaag een onvoorspelbare etappe, in de Tour zou het sprinten zijn, maar de sprinters ontbreken. Benieuwd of QuickStep gaat rijden voor Trentin of dat ze zelf iemand mee willen hebben. Hopelijk laat Sky de kopgroep gaan, die hebben helaas de neiging om ongevaarlijke kopgroepen toch terug te halen.
-
- Forum-lid
Op een ander forum werd Kelderman n.a.v. de rit naar Tarragona al "Keldercrash" genoemd.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ja, en jij zit daar uiteraard om te lachen en duimpjes te geven want het is geen Limburger......
Less is bore
daniel1975 schreef: ↑24 aug 2017 12:17 Ja, en jij zit daar uiteraard om te lachen en duimpjes te geven want het is geen Limburger......
-
- Forum-lid
Ja , ik kan daar wel om lachen en dat hij , ook al woont hij tegenwoordig in Lanaken , geen Limburger is doet daar niet veel aan af.daniel1975 schreef: ↑24 aug 2017 12:17 Ja, en jij zit daar uiteraard om te lachen en duimpjes te geven want het is geen Limburger......
Het is wachten op de volgende tuimelperte van Kruijswijk en ongetwijfeld zal dezelfde inbrenger op het Wielerprikbord afkomen met "Crashwijk".
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ach, Q is een vervelende ouwe zak die er plezier in heeft om te trollen en mensen af te kraken.
Less is bore