Eigenlijk alle koffers zijn te groot om als reguliere koffer mee te mogen. Je moet 'm dus vooraf aanmelden. Dat kan als odd size koffer maar dan ben je een dief van je eigen portomonnee. Meld je 'm aan als fietskoffer ben je altijd goedkoper uit.
Vooraf wegbrengen hoeft meestal niet. Gewoon inchecken als je zelf je koffer ook afdropt. Wel moet je voor je fietskoffer vaak naar de odd size balie (doch niet altijd).
Welke fietskoffer?
Zeker doen. Had dat op reis niet gedaan en heb op mn eerste dag in Afrika met een tang de derailleurhanger mogen rechttrekken. Het blijft natuurlijk wel een zak. Ik steek ook hier en daar een extra laag van die folie met bubbeltjes in de zak. Het blijft eigenlijk een zak en geen koffer.
Juppehup,
Je moet de fietskoffer aanmelden als sportartikel. En 48 uur van tevoren inleveren heb ik nog nooit van gehoord. Gewoon bij het inchecken van de bagage. Je moet wel meestal naar een aparte transportband. en bij het ophalen komt de koffer er meestal uit bij de ""odd goods"" zoals surfplanken en golftassen.
Je moet de fietskoffer aanmelden als sportartikel. En 48 uur van tevoren inleveren heb ik nog nooit van gehoord. Gewoon bij het inchecken van de bagage. Je moet wel meestal naar een aparte transportband. en bij het ophalen komt de koffer er meestal uit bij de ""odd goods"" zoals surfplanken en golftassen.
prj