Velomediane Criquielion
-
- Forum-lid
Dank voor de info !!
De Haussire ken ik inderdaad van naam (en profiel) De beklimmingen zouden mij goed moeten liggen.
Ik heb veel in de Ardennen gereden en dan met name in de bekende omgeving van Luik (Sprimont, Spa, Stoumont, Remouchamps etc etc). Daar zijn de wegen soms ook niet al te best,
Maar dit is hetzelfde niveau of nog beroerder ?
De Haussire ken ik inderdaad van naam (en profiel) De beklimmingen zouden mij goed moeten liggen.
Ik heb veel in de Ardennen gereden en dan met name in de bekende omgeving van Luik (Sprimont, Spa, Stoumont, Remouchamps etc etc). Daar zijn de wegen soms ook niet al te best,
Maar dit is hetzelfde niveau of nog beroerder ?
Wegdek is echt hopeloos slecht. Dat is het enige minpunt aan deze cyclo, maar wel een serieuze. Zeker omdat het best wel hard gaat en er vaak mooi in groepjes gedraaid wordt, pak je nogal eens een keer een kuil mee.
EDIT: ik doe trouwens weer mee dit jaar. Mag dit jaar in het prioriteitsvak starten en ga proberen zo ver mogelijk van voren te rijden. De voorbereiding is minder gestructureerd maar zie wel waar het schip strand.
EDIT: ik doe trouwens weer mee dit jaar. Mag dit jaar in het prioriteitsvak starten en ga proberen zo ver mogelijk van voren te rijden. De voorbereiding is minder gestructureerd maar zie wel waar het schip strand.
-
- Forum-lid
Top! Succes alvast iedereen. Jullie rijden denk ik dan met (lage) alu velgen?
Tis de enige echte cyclo in de Benelux toch ?
Ik heb helaas niet de flexibileit (meer) om even naar de Alpen te rijden
Tis de enige echte cyclo in de Benelux toch ?
Ik heb helaas niet de flexibileit (meer) om even naar de Alpen te rijden
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Daarnaast heb je ondertussen ook de GF Schleck in Luxemburg en de Espace Cycles Cyclo in de provincie Luxemburg (België). Allebei met een vergelijkbare moeilijkheidsgraad als de Charly Gaul, met de Schleck als massa-event (2000 deelnemers) en die van EC met een beperkt maar kwalitatief sterk deelnemersveld, en een slechter wegdek (because Belgium). Beiden zijn dit jaar al wel gereden, in mei.
-
- Forum-lid
Het zal in eerste instantie zijn om mezelf weer es te testen
Echter dank voor de tips !
Ik heb net de profielen bekeken en de Luxemburgse koersen zijn ook erg de moeite waard. Es kijken hoe 't in de planning gegoten kan worden
Twee. Als je geen startplek in het eerste startvak hebt kun je een uur van tevoren in het tweede startvak gaan staan. Je staat dan helemaal vooraan en sluit voor de start direct aan achter het eerste vak.
Goedkope startbewijzen voor gran fondo's, bezoek de CycloWorld SHOP
- MarkVeenstra
- Forum-lid HC
Drukkend warm. Maar mooie tocht.
Niet mijn dag vandaag, maarja, meer trainenbin 't vervolg.
Ik denk dat ik forumlid csteenb met de blauwe da Rosa meermaals langs heb zien komen (kan dat kloppen?)
Er was wel een incident aan 't einde van 1 van de laatste beklimmingen met ambulance en reanimatie enzo. Iemand enig idee wat daar gebeurd was, cq of het goed gekomen is met die renner? Leek niet een plek voor een crash. Dus vrees onwel oid?
Niet mijn dag vandaag, maarja, meer trainenbin 't vervolg.
Ik denk dat ik forumlid csteenb met de blauwe da Rosa meermaals langs heb zien komen (kan dat kloppen?)
Er was wel een incident aan 't einde van 1 van de laatste beklimmingen met ambulance en reanimatie enzo. Iemand enig idee wat daar gebeurd was, cq of het goed gekomen is met die renner? Leek niet een plek voor een crash. Dus vrees onwel oid?
WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013
Canyon Ultimate AL 2013
Volgens mij zit csteenb in Oostenrijk voor de ORM. Maar ik kan het mis hebben.
Goedkope startbewijzen voor gran fondo's, bezoek de CycloWorld SHOP
- MarkVeenstra
- Forum-lid HC
Dan was 't heel iemand anders
WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013
Canyon Ultimate AL 2013
- daniel1975
- Forum-lid HC
CS zit idd bij de ORM met een zwart-oranje Festka.
Less is bore