Bianchi
-
- Forum-lid
Leuk hoor,wat zal je lekker geslapen hebben
Olympia Ikon ultegra 2015
Sparta R5T LTD 2019
Giant FASTROAD SL 1 2020
Sparta R5T LTD 2019
Giant FASTROAD SL 1 2020
- Infinito GB
- Forum-lid
Ik bespeur een vleugje jaloezie, met je matzwarte Bianchi.
Heel stiekem wilde ik eigenlijk ook die kleur. Ben nu wel blij met de Celeste uitvoering eigenlijk.
Heel stiekem wilde ik eigenlijk ook die kleur. Ben nu wel blij met de Celeste uitvoering eigenlijk.
-
- Forum-lid
Een vleugje,zeg maar gerust een hele vleug
Sparta R5T LTD 2019
Giant FASTROAD SL 1 2020
Sparta R5T LTD 2019
Giant FASTROAD SL 1 2020
- Infinito GB
- Forum-lid
@Heppiebianchi; heb jij al contact gehad met je fm over de vervanging van je voorvork?
-
- Forum-lid
Ja hij heeft hem nagekeken,maar hij ziet er goed uit.
Zodra de nieuwe binnen zijn krijg ik bericht,maar voor zo ver ik begrepen hebt valt het allemaal wel mee.
Zit momenteel even wat minder op de fiets,iets in mij blokkeert een beetje,zal wel met alles wat er de afgelopen maanden allemaal gebeurd is te maken hebben.
Volgende week even een weekje er van tussen en hoop daarna weer plezier in het fietsen te vinden.
Zodra de nieuwe binnen zijn krijg ik bericht,maar voor zo ver ik begrepen hebt valt het allemaal wel mee.
Zit momenteel even wat minder op de fiets,iets in mij blokkeert een beetje,zal wel met alles wat er de afgelopen maanden allemaal gebeurd is te maken hebben.
Volgende week even een weekje er van tussen en hoop daarna weer plezier in het fietsen te vinden.
Sparta R5T LTD 2019
Giant FASTROAD SL 1 2020
Sparta R5T LTD 2019
Giant FASTROAD SL 1 2020
- Infinito GB
- Forum-lid
Begrijpelijk van het minder fietsen. Gewoon je tijd nemen. Zoals mijn oom altijd zegt: "we hoeven ons brood er niet mee te verdienen".
Veel plezier met je weekje weg, en de zin in het fietsen komt wel weer. Al is het volgend jaar.
Veel plezier met je weekje weg, en de zin in het fietsen komt wel weer. Al is het volgend jaar.
-
- Forum-lid
Infinito GB schreef: ↑28 aug 2017 16:55 Begrijpelijk van het minder fietsen. Gewoon je tijd nemen. Zoals mijn oom altijd zegt: "we hoeven ons brood er niet mee te verdienen".
Sparta R5T LTD 2019
Giant FASTROAD SL 1 2020
Sparta R5T LTD 2019
Giant FASTROAD SL 1 2020
-
- Forum-lid
Bij deze nog mijn BIanchi Pista. Foto is van eerder dit jaar, zag er een beetje vuil uit van rit na zware regenval
Zadel is een Brooks Team Pro. Nieuwe metalen pedalen erop (stock waren zwarte plastieken). Schwalbe Lugano banden in beige kleur. Ik hoor je zeggen, jammer van de reflectoren, maar dat neem ik er maar bij gezien ik 'm ook gebruik om naar het werk te fietsen.
Topfiets naar mijn mening, heb er recent een paar Gran Fondos mee gedaan (op weinig heuvelachtig terrein, gezien het een single speed is), en rijdt zeer aangenaam.
Zadel is een Brooks Team Pro. Nieuwe metalen pedalen erop (stock waren zwarte plastieken). Schwalbe Lugano banden in beige kleur. Ik hoor je zeggen, jammer van de reflectoren, maar dat neem ik er maar bij gezien ik 'm ook gebruik om naar het werk te fietsen.
Topfiets naar mijn mening, heb er recent een paar Gran Fondos mee gedaan (op weinig heuvelachtig terrein, gezien het een single speed is), en rijdt zeer aangenaam.
Ik ben op zoek naar een afbeelding van het frame van een Bianchi grizzly MBT
Kan iemand mij hier aa ook helpen
Kan iemand mij hier aa ook helpen
Laatst gewijzigd door kobro op 30 aug 2017 12:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Bianchi Via Nirone 7
Bianchi Infinito
Bianchi Infinito CV
Oltre XR4
Bianchi JAB 29.3
Bianchi Infinito
Bianchi Infinito CV
Oltre XR4
Bianchi JAB 29.3