Vuelta 2017
Het probleem is dat Froome de sterkste is, de sterkste ploeg heeft en het parcours ook nog eens in het voordeel is van degenen die de koers willen controleren.
Natuurlijk mag de beste winnen maar de parcoursbouwer mag ook wel wat meer kansen inbouwen voor degenen die wel aanvallend willen koersen, het moet toch 3 weken interessant blijven.
Natuurlijk mag de beste winnen maar de parcoursbouwer mag ook wel wat meer kansen inbouwen voor degenen die wel aanvallend willen koersen, het moet toch 3 weken interessant blijven.
Campagnolo Ultra Dork
we kunnen slecht "hopen" dat Froome mede door zijn tour op een bepaald moment door zijn beste krachten heen zit en toch nog een dipje kent. Maar zoals de zaken nu staan moeten zijn eerste achtervolgers hem al minimum 3 minuten aan het been lappen, lijkt mij vrij onwschlk.
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord.
oei, inderdaad. 'k dacht dat die al voor qs reed
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Die gekke belgen denken dat iedereen voor QS rijdt
Less is bore
Dat is nog het minste probleem. Die gekke Belgen denken ook dat iedereen Belg is (Verstappen, vd Poel)
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
-
- Forum-lid
En die gekke Nederlanders die het vaak (met name NOS) hebben/hadden over de halve Nederlanders Marcel Hirscher en Alex Zülle. Dan is het gewoon consequent om Verstappen een halve Belg te noemen en David en Mathieu van der Poel een halve Fransman.
-
- Forum-lid
Vandaag wel erg mooie helicopterbeelden van die mooie afdaling.
Marcel Hirscher moest ik googlen, daar heb ik nog nooit iemand over gehoord. Zülle dat is 25 jaar geleden, als je de voorbeelden zo ver moet halen dan weet ik het wel
fietsen doe ik net als een prof,