Vuelta 2017
- daniel1975
- Forum-lid HC
Klopt
Less is bore
Benoemen dat iemand Nederlandse roots heeft - zoals Zülle en Van Garderen - vind ik toch echt iets heel anders dan iemand met een Nederlands paspoort en een Nederlandse licentie tot "Belg" bestempelen.
Jos Verstappen over de nationaliteit van zoon Max:
"Zo is Max in de ogen van sommige Belgische media ineens een Belg. Ik vind dat een beetje slap. We zijn al jaren aan het racen, maar tot een paar maanden geleden werd er in België niet of nauwelijks over hem geschreven en nu claimen ze ineens dat hij van hun is. Ik zie dat zelf absoluut niet zo."
https://www.f1today.net/nl/nieuws/f1/20 ... it-van-max
Jos Verstappen over de nationaliteit van zoon Max:
"Zo is Max in de ogen van sommige Belgische media ineens een Belg. Ik vind dat een beetje slap. We zijn al jaren aan het racen, maar tot een paar maanden geleden werd er in België niet of nauwelijks over hem geschreven en nu claimen ze ineens dat hij van hun is. Ik zie dat zelf absoluut niet zo."
https://www.f1today.net/nl/nieuws/f1/20 ... it-van-max
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
-
- Forum-lid
Froome op een racefiets ziet er echt niet uit. Elke keer die blik op zijn fietscomputertje. Team Sky is killing voor de wielersport als kijksport.
Bianchi Oltre xr3 Ultegra di2/Scope R4D/Deda Alanera Dcr.
Factor Ostro VAM Dura-Ace di2/Black Inc.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Slecht weer in dat landschap is ook killing Wat ziet het er mistroostig uit vandaag zeg. Maar wel serieus koers!!!!
Less is bore
-
- Forum-lid
Wielrennen op de weg kijken is meestal ongeveer zo spannend zoals voor een visser die uren naar zijn dobber zit te staren als de vissen niet willen bijten.
Nee, veldrijden is spannend elke week hetzelfde liedje met 2 man die voor de winst rijden. Stop dan aub ook met het ventileren van uw mening!Quarantanove schreef: ↑30 aug 2017 17:21 Wielrennen op de weg kijken is meestal ongeveer zo spannend zoals voor een visser die uren naar zijn dobber zit te staren als de vissen niet willen bijten.
Ik geniet van de koers op dit moment! Verschillende groepen, Froome die achterin de groep, Kelderman voorin en Pellizoti die vol gas geeft. heerlijk!
Allen wat is Kruijswijk weer tam, of hij kan niet beter
-
- Forum-lid
Respect voor Kelderman. Het tegenvallende presteren van Kruiswijk verbaast me niet echt. De docu rondom de LTJ ploeg tijdens de Giro ontbrak het aan saamhorigheid. Ik vermoed dat er iets goed mis is binnen LTJ.
Bianchi Oltre xr3 Ultegra di2/Scope R4D/Deda Alanera Dcr.
Prachtige koers vandaag! Froome is nu eenmaal de beste, maakt meer indruk dan in de TdF. Kelderman fantastisch gereden, heeft zicht op podium als hij zo blijft verbeteren (en ook met zijn tijdrit tov Chaves en de la Cruz). Kruijswijk overduidelijk geen podiumkandidaat, maar als hij ook kan verbeteren richting 3e week zit top-10 er misschien nog wel in, of wellicht een mooie etappewinst.
Vergeleken met de Tour is de Vuelta zoveel leuker. Elke dag wel wat speciaals, geen week lang naar weilanden en graanvelden zitten turen, wachtend op de sprint.
Vergeleken met de Tour is de Vuelta zoveel leuker. Elke dag wel wat speciaals, geen week lang naar weilanden en graanvelden zitten turen, wachtend op de sprint.
Giant Defy Advanced 2 2016
Gazelle XR4
Gazelle XR4
- robbebopper
- Forum-lid HC
En Sam Oomen maakt, voor zo'n jonge renner, een zeer stabiele indruk. Die hoeft de komende jaren "nog maar" een paar procenten te groeien om echt aan te sluiten bij de top.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Oke, ik zat er goed naast mbt Kelderman. Knap in de koers gegroeid.daniel1975-op-21-augustus schreef: ↑21 aug 2017 18:36 En tot zo ver de Nederlandse inbreng en klassementambities.....
TLJ is het weer gewoon net niet, as usual zou ik zeggen.
Less is bore
enkel Nibali is volgens mij nog in staat om wat weerwerk te bieden. Nibali is ook altijd op zijn sterkst de laatste week van een ronde ( allez, hoop ik toch )
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord.