Viner topic
-
- Forum-lid
Mooie fiets zo! Frisse kleuren. zie ik het goed dat je Ryde Pulse comp's eronder hebt van WheelTec? Hoe bevallen ze je? Ik heb ze zelf ook en rijden fantastisch.
Heb je goed gezien ja
Wielen zijn icm mig45/mag160 en voelen prima aan
fijne klimwieltjes
Wel speling erop gehad maar dat heeft wheel tec netjes opgelost
Remmen ook erg goed
Wielen zijn icm mig45/mag160 en voelen prima aan
fijne klimwieltjes
Wel speling erop gehad maar dat heeft wheel tec netjes opgelost
Remmen ook erg goed
Viner Settanta DA 9150 di2
Giant Ease e-bike
Giant Ease e-bike
-
- Forum-lid
remmen inderdaad erg krachtig met de CSS laag en de koolstop pads. Die gaan trouwens veel langer mee dan ik gedacht had. Piepen alleen op het voorwiel maar eens kijken of licht opschuren van de remblokken dat verhelpt.
Voor mij ook een fijne klimset.
Voor mij ook een fijne klimset.
Ja heel af en toe kreunen ze wel eens maar moet zeggen dat stoort me niet ik rem dan net even wat harder of zachter en dan kreunen ze niet meer
En je weet he remmen is angst
En je weet he remmen is angst
Giant Ease e-bike
Giant Ease e-bike
-
- Forum-lid
haha klopt is alleen bij zachter inremmen voor een bocht, bij krachtig remmen zoals afdalen Gulperberg richting busstation zijn ze stil.
inmiddels een 2000km verder ( ja niet veel voor mijn doen maar wordt alleen met mooi weer gebruikt ) en fiets bevalt echt heel goed
Alleen het stuurlint beviel met niet en zat net wat te lang dus vandaag even stuurpen van 10cm erop en dat misselijke Fizik lint eraf .
Na 100km zag het uit alsof het al 10000km erop zet
Vind een compleet wit lint ook wel een stuk rustiger uitzien op de fiets.
Komende 2 weken vakantie dus hopelijk veel kilometers maken
Alleen het stuurlint beviel met niet en zat net wat te lang dus vandaag even stuurpen van 10cm erop en dat misselijke Fizik lint eraf .
Na 100km zag het uit alsof het al 10000km erop zet
Vind een compleet wit lint ook wel een stuk rustiger uitzien op de fiets.
Komende 2 weken vakantie dus hopelijk veel kilometers maken
Giant Ease e-bike
Giant Ease e-bike
-
- Forum-lid
@peter1981.
Heb je deze besteld via Planet-x ? Helaas is daar het frame in de platinum kleur niet meer in L leverbaar.
Toen kwam ik de site Viner.cc tegen, en daar is hij nog wel leverbaar. 1800 Pond omgerekend via koersconverter 2020 euro.
Toevallig bekend met viner.cc?
Heb je deze besteld via Planet-x ? Helaas is daar het frame in de platinum kleur niet meer in L leverbaar.
Toen kwam ik de site Viner.cc tegen, en daar is hij nog wel leverbaar. 1800 Pond omgerekend via koersconverter 2020 euro.
Toevallig bekend met viner.cc?
-
- Forum-lid
Hier een foto van mijn Viner Maxima 4.0 in, als zeg ik het zelf, heel stijlvol roze...
Afgemonteerd met Campagnolo Potenza 52/36 en Vision T42 wielen. totaalgewicht 7.5kg Inmiddels ongeveer 500km mee gereden in Nederland en in de Pyreneeën en bevalt heel goed ten opzichte van mijn oude fiets (Cannondale Caad9) een hele verbetering, vooral comfortabeler, maar tegelijk ook goed stijf. Carbon vs aluminium waarschijnlijk. Levering van Planet-x was ook prima en de prijs van de frameset was helemaal dik in orde.
Afgemonteerd met Campagnolo Potenza 52/36 en Vision T42 wielen. totaalgewicht 7.5kg Inmiddels ongeveer 500km mee gereden in Nederland en in de Pyreneeën en bevalt heel goed ten opzichte van mijn oude fiets (Cannondale Caad9) een hele verbetering, vooral comfortabeler, maar tegelijk ook goed stijf. Carbon vs aluminium waarschijnlijk. Levering van Planet-x was ook prima en de prijs van de frameset was helemaal dik in orde.
-
- Forum-lid
https://www.planetx.co.uk/i/q/CBVINSETF ... -road-bike
1500 euro nu, wat vinden jullie van de prijs?
1500 euro nu, wat vinden jullie van de prijs?
-
- Forum-lid HC
Inderdaad een hele mooie stijlvolle fiets, heel fraai afgemonteerd! Klasse......sabrednopal schreef: ↑30 aug 2017 20:30 Hier een foto van mijn Viner Maxima 4.0 in, als zeg ik het zelf, heel stijlvol roze...
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!